مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

دختر مامان

1392/10/18 10:43
نویسنده : مامان حدیث
372 بازدید
اشتراک گذاری

 دخمل مامان

وقتی مثل یک فرشته خوابم خونمون از همیشه ساکت تره، مامانی تنهایی دق میکنه این میشه که دقیقه به دقیقه میاد بالای سرم و صدام میزنه: مهرزاد، مهرزادم، قندم ، نباتم، آب نباتم، یکی یکدونه، گل گلخونه، چراغ خونه، گل پسرم ، تاج  سرم،..." اما انگار نه انگار، همه جا رو آب ببره ، مهرزاد رو خواب میبرهخندهاین میشه که مامان دست به کار میشه و اذیت میکنه، قلقلک میده، ناز میکنه، بوسم میکنه و هر کاری که باعث بشه بیدار بشم و نمیشم

یک روز عصر هرکار کرد من بیدار نشدم

و نتیجه اش این شدابتسامات وبكاء سمايلات حزينه ابتسامات وخيبه

 

لالا

لالا

لالا

وقتی بیدار شدم و عکسهامو دیدم دستمو زدم به کمرمو گوشی مامانو نشونش دادم و عصبانی گفتم من دخترم؟؟؟؟؟؟ابتسامات وبكاء سمايلات حزينه ابتسامات وخيبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:58
الهی قربونت بشم که همه ژستها بهت میاد عزززززززززززیزم
مامان حدیث
پاسخ
فدات عزیزم
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:58
جدا دخمرم بودی خوشگل بدیا مهرزادممممممممممممم
مامان حدیث
پاسخ
چشماتون خوشکل میبینه
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 11:59
ببینم مامانی این وسیله مسیله ها برا خودته یا اونی که تو رااااااااااااهه احیانا هااااااااان؟؟؟؟؟
مامان حدیث
پاسخ
بعضی هاشون مال خودمه، بعضی هاشونو برای خود مهرزاد خریدم، آخه فکر میکردم دختره
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 12:00
مهرزاد جونی منم الان مییام دوتایی مامانی رو دعواش میکنیم که تو خواب دخملت کرده . . ای مااااااااااااااااااااااامااااااااااااااااااااان ناقلاااااااااااااااااااااا
مامان حدیث
پاسخ
خوشکل شده که، من عاشقشم
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 12:01
میگم مامان مهرزادی چشمتون روشن نی نی وب بی هیچ کم و کاستی برقرار شدمن فک کردم یا عکسهای مهرزادو دارن فیلتر میکنن یا پستهای منووووووووو.خدا رو شکر که نگرانیمون برطرف شد..آخییییییش
مامان حدیث
پاسخ
چشم شمام روشن راست میگی هان ولی من واقعا فکر کرده بودم دارن ارتقا میدن
آیسان مامان ماهان
18 دی 92 12:02
مامان حدیث
پاسخ
قربونت
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
21 دی 92 12:09
چه ملوس هم خوابیده شازده پسر. اما خودمونیم ها دختر هم بود خوشگل بود. راستی بالاخره نی نی ما دختره یا پسر؟ کی به دنیا میاد. آقا مهرزاد دادش بزرگه بشه خط و نشون بکشه
مامان حدیث
پاسخ
چشماتون خوشکل میبینه نی نی ما که هنوز معلوم نیست
مامان عرفان
23 دی 92 0:24
سلام مامانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده . درگیر امتحانات عرفانم وقت نمیکنم بیام بهت سر بزنم . خیلیییییییییییییییی دوووستتون دارم .
مامان حدیث
پاسخ
فدات شم منم دلم براتون تنگ شده انشاله موفق باشه مثل همیشه
مامان عرفان
23 دی 92 0:25
دخمل ؟؟؟
مامان حدیث
پاسخ
چرا میخندی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ایمان جون
23 دی 92 8:29
مهرزاد جون , ماشالا اینقدر نازی که دخترا باید بیان جلوت لنگ بندازن عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم من با اجازه شما رو لینک میکنم , خوشحال میشم شما هم ما رو جزء دوستای خودتون بدونید
مامان حدیث
پاسخ
مرسی ازتون با افتخار لینک شدید
میترا
23 دی 92 9:17
وای چه جالب بود من که خیلی خندیدم . از طرف من ببوسش
مامان حدیث
پاسخ
مرسی شمام مهران جان رو ببوسید
مامان عبدالرحمن اویس
23 دی 92 17:58
عزیزم دخترم باشی خوشملی
مامان حدیث
پاسخ
شما لطف دارید مرسی
فرناز خاله آرسن جون
25 دی 92 12:35
خیلی باحال بود کلی خندیدم
خاله هدی مامان پارسا
8 بهمن 92 13:03
خاله قربونت بره که اگه دختر بودیم خوشکل بودی
مامان حدیث
پاسخ
خدانکنه چشماتون خوشکل میبینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد