مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

سال تحویل

1393/1/10 10:09
نویسنده : مامان حدیث
951 بازدید
اشتراک گذاری

تحویل سال 1393

سال92 خدارو شکر با همه خوبی ها و بدی هاش گذشت، امیدوارم سال 93 هم خوب و خوش بگذره، امسال تحویل سال خدا روشکر بابا با همه مشکلات کاریش کنارمون بود.

سفره هفت سینhttp://zibasaz.niniweblog.com/ امسال با کمک مامان انداختم، اونجا به سمنو ها ناخنک هم میزدم که مامان دید اینجوری نمیشه کل ظرف سمنو رو گذاشت جلوم و من هم نصف بیشترشو خوردم،شمع هم که هرچی تو خونه داشتیم آوردم و گذاشتم وسط سفره هفت سین ، در نهایت رسید به شمع های سوفله خوری که اونها رو هم گذاشتم،و خودم روشنشون کردم بماند که چند بار دستمو با موم شمع ها سوزوندم ولی ول کن نبودم، تخم مرغ های امسال رو به تعداد افراد خونواده مون من رنگ زدم، به ماهی قرمزهامون سماق دادم چون گرسنه بودن، سکه هاfree coin animation رو هم برداشتم و گذاشتم تو جیبم

7س1

7س2

7س3

تخم مرغهای سفره هفت سین که یکیشونم شکوندم

7س4

7س8

سفره هفت سینی رو هم که مهد بهمون داده بود گذاشتم سر سفره هفت سین،

7س5

اینم عروس سفره هفت سینمون که خودش خیلی خوشکل تر از عکسش بودhttp://zibasaz.niniweblog.com

هفت سین 8

همش کارم همین بود، شمعها رو روشن میکردم و فوتشون میکردم و دوباره روشن میکردم

امسال مامان و بابا برام کیبرد گرفتن،یادمون رفته ازش عکس بگیرم، عکس گرفتم میام تو همین پست آپلودش میکنم

در نهایت کار به جایی کشید که مامان روز بعد سفره هفت سین رو جمع کردابتسامات وبكاء سمايلات حزينه ابتسامات وخيبه

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 10:15
بازم سال نوتون مباااااااااااااااااااارک
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 10:16
ایشالله هر چی شادی و برکته تو سال 93 براتون رقم بخوره
مامان حدیث
پاسخ
انشاله برای شمام همینجور
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 10:36
نوش جوووووووووووووووووووونت سمنوی خوشمزه ماماااااااااانی
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 10:39
ای قربون دستهای کوشولوت بشم که هم شمعها رو روشن کردی و هم دستاتو سوزوندی
مامان حدیث
پاسخ
خدانکنه
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 10:40
ای خداااااااااااااااااااای من چه تخم مرغ رنگیای خوشگلیدستت طلا مهرزاد جونم
مامان حدیث
پاسخ
قربونت خاله مهربون
آیسان مامان ماهان
28 فروردین 93 10:41
سفره هفت سین به این خوشگلی و نازی برا چی زود جمعش کردییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
مامان حدیث
پاسخ
مگه گذاشت چیزی بمونه ازش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد