مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

دلم تنگ شده

1393/6/2 12:57
نویسنده : مامان حدیث
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

سلام دوست جونیا، خوبید؟ خوشید؟ خداروشکر

 مرسی که مثل همیشه تنهامون نگذاشتید و کامنتهای پر از مهرتون مخصوصا نگار جون و آیسان جون شما دوستهای مهربون، ذلم تنگ شده برای نوشتن ولی باور نمیکنید وقت نمیکنم، یک دنیا حرف دارم براتون بزنم از این سه ماهی که مهرسامم وارد زندگیمون شده ولی وقت نمیکنم، انشاله سر فرصت یک عالمه عکس دارم بهترین هاشون و خاطره دارتراشونو جدا میکنم حتما حتما به همین زودی ها پست میگذارم

بازم مرسی از همه تونمحبت

 

 

آرزویم اینست نتراود اشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد.....

 

وبه اندازه هرروزتو عاشق باشی ...عاشق انکه تورامی خواهد....

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 13:31
سلاااااااااااااااااااااااام ماه پشت ابرررررررررررررررررر خوبی خوشی؟؟گل پسرا خوبن
مامان حدیث
پاسخ
الهی شکر خوبیم
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 13:32
چقد خوشحالم که بلرگشتی عزیززززززززززززززززز،زودی بیا دلتنگ تونیم،عکسم بزار
مامان حدیث
پاسخ
قربونت برم چشم
آیسان مامانی ماهان جون
12 شهریور 93 13:32
وظیفه بوده عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد