مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

این 4 ماه

1393/6/21 19:53
نویسنده : مامان حدیث
802 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

این ماه

سلام دوستهای خوبم، این 4 ماه خیلی زود گذشت، اووووف مثل برق و باد، دو ماه اول که تو خونه بودم و مهمون و مهمون داری و بعضی وقت ها مریض داری، مهرسامم به خاطر مشکل روز اول بلد نبود باد گلو بزنه و همش بعد از شیر خوردنMilk bottle smiley 010 باید برش میگردوندیم و چشممون بهش بود تا یک دفعه کبود نشه، به خاطر این مشکلش حتی یک شب تا صبح بیمارستان بستری شد، اما خدارو شکر کم کم خوب شد، دوباره بعد از گذشت چند روز نافش که تازه افتاده بود عفونت کرد، بماند که چقد نگرانش بودم و همش گریه میکردم، خود طفل معصومش چقد آنتی بیوتیک خورد، دقیقا تاروزی که عقیقه اش کردم مشکل داشت اماخدارو شکر الان خوبه ، بعد هم که برگشت به کار با بچه 2 ماهه، تو این مدت عکس های گویای همه چیز هستن دیگه گزارش تصویریfotograaf.gif

مهرسام1

مهرسام2

تنها روزی که پستونک گرفت

مهرسام3

از حموم اومد و مست خواب بود

مهرسام4

فقط به شکم تا دوساعت راحت خواب بود

مهرسان 5

این لباس ها رو مادرجون از بندر آورد، عاشق زرافه روشونم

مهرزاد2

مهرسام6

روزی که ختنه شد تو بیمارستان

مهرسام و مادرجون

همون روز با مادرجون ، مامان و مادرجون همراهت بودن بابات دلش نمیذاشت بیاد

روزی که به گل خوابوندیمش

سر کار، دفترروزنامه

عاشق این عکسهاتم

مهرسام8

پایان

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابا و مامان آروین کوچولو
8 آبان 93 17:58
ایییییییییییییییییییی جونم مباااااااااااااااااااااارکه مامان گلی از طرفم دوتا فرشته های ماهو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد