مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

حج عمره - مکه مکرمه - فروردین 1390

1391/7/29 10:52
نویسنده : مامان حدیث
608 بازدید
اشتراک گذاری

مکه مکرمه

خدا گويد: تو اي زيباتر از خورشيد زيبايم ، تواي والاترين مهمان دنيايم ، بدان آغوش من باز است،

شروع كن! يك قدم با تو، تمام گامهاي مانده اش با من


مکه مکرمه باب علی (ع)- دیوار صفا و مروه

دیوار صفا و مروه

 

مکه مکرمه - صحن بیرونی مسجد الحرام

مسجدالحرام

مکه مکرمه طبقه دوم مسجدالحرام

مسجدالحرام

مکه مکرمه سرزمین منا

منو و دوستام

منودوستام

منو مادرجون و آقاجون

منو مادجون و آقا جون

هتل مدینه

هتل مدینه


هتل مکه

مکه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان گلبرگ و گیسو
25 تیر 91 22:15
زیارت قبولللللللللللللللللللللللللل
مامان شیدا
18 مرداد 91 11:24
سلام . مهرزاد جان هم مثل شیدا کعبه دلهارو طواف کرده . زیارتت قبول خاله جونی . بازم به ما سر بزنید.
رضوان مامان رادین
5 شهریور 91 14:46
عزیز دلم زیارتت قبول...حاجی کوچولووووووو
مامان رادین
11 خرداد 92 12:23
حاجی کوچولو چقدر تو لباس حجت پاک و قشنگی عزیزم.


مرسی خانمی
نگار مامان عرفان
25 خرداد 92 9:24
حاج مهرزاد زيارت قبول




ممنون خاله جون خدا قبول کنه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد