مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

حج عمره - فروردین 1390

1391/7/29 10:41
نویسنده : مامان حدیث
311 بازدید
اشتراک گذاری

حج سفری آسمانی

دلم از حلقه آن خانه مبادا محروم

                        کز جهان نیست جز این مرتبه درخواست مرا

 از هوا و هوس خویش جدا باش ای دل

                           خاک آن خانه و آن خانه خدا باش ای دل

عمر بگذشت زتقصیر حذر باید کرد

                            به در کعبه اسلام گذر باید کرد...

فرودگاه کرمان

ساعت 5 صبح 19/ 1390/1به فرودگاه رفتیم ، تا ساعت 7 صبح که هواپیما از باند فرودگاه کرمان بلند شد ما با پرواز 798 از کرمان به مقصد جده پرواز کردیم . تو این سفر من و مامان و خاله هدی و خاله هما با دخترش آلما و مادرجون و آقاجون بودیم.

 

مدینه منوره – پشت مسجد النبی و قبرستان بقیع

اینجا پشت قبرستان بقیعه . تو شهر مدینه از هرجا که رد می شدیم همه مردهای عرب به من نگاه می کردند خیلی هام مثل این آقا با  اینکه 4 تا پسر داشت بازم منو گرفته بود و می بوسید

 

من و آلما پشت پنجره های مسجدالنبی

من و آلما

 

پشت پنجره های قبرستان بقیع

بوی غریبی و غربت آدمو اونجا دیوونه خودش میکنه . کسی نیست اونجا بره و اشکش در نیاد

بقیع

 

بازار مدینه منو 1 دختر حبشه ای


مسجد قبا منو آقاجونم


مسجد قبا _ مردان مالزیایی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان مهدیه و مهراد
7 شهریور 91 17:12
خوش به حالتون!!!! چه سعادتی.... اشکم در اومد.... چه عکسای قشنگی..... چقدر دلم هوای یه زیارت کرده....
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
16 شهریور 91 11:59
حاجی کوچولو زیارتت قبول

ان شااله قسمت شما هم بشه ممنون که به ما سر زدید


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد