مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

شیطنت های من

1391/7/26 13:01
نویسنده : مامان حدیث
230 بازدید
اشتراک گذاری

شیطنت من

هیچوقت از شیطنت هامو خطرهایی که همیشه از بیخ گوشم میگذره و فقط خدا کمک میکنه که اتفاقی برام نیفته براتون تعریف نکردم ، اما اینو که از همه داغ تره و دیشب برام اتفاق افتاده میگم ( وقت کنم براتون قبلی ها رو هم تعریف می کنم و عکسشم براتون میگذارم . )

  شکلکهای جالب آروین

 

دیشب بعد از اینکه شام خوردیم(جای همگی خالی ) من مثل همیشه پا شدم  و شروع به بالا و پایین پریدن  از رو مبل ها و میز عسلی کردم ،

هرچی مامان و بابا گفتن :« بشین می خوری زمین  ، اتفاقی می افته  » من گوشم بدهکار نبود ، تا اینکه به اندازه صدم ثانیه هم نشد که پام از روی یکی از مبلها لیز خورد و وسط دو تا مبل خوردم زمین ،

حالا گریه نکن کی گریه کن ، خدا رو شکر هیچ جام چیزی نشده ، فقط گوشم باد کرد و از درد تا صبح روش نتونستم بخوابم

خدا همه نی نی ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنهشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

leili
29 مهر 91 0:53
salam azizedelam omidvaram hamishe salamat bashi o shad va donya be kamet bashe



سلام ممنون که سر زدید
خاله زهرا
29 مهر 91 14:41
سلام خاله شیطنت از چشات می باره مواظب خودت باش گل پسر
مامان جونش با اجازه من لینکتون کردم شما هم اگه خواستین منو بلینکیت


سلام ممنون چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد