مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

نمایشگاه کتاب

1392/8/12 12:10
نویسنده : مامان حدیث
312 بازدید
اشتراک گذاری

نمایشگاه کتاب

جمعه 26 مهر رفتیم نمایشگاه کتاب تا کتاب های جدید بخریم و شبها که خواستیم بخوابیم حداقل کتاب های جدید بخونیم و بخوابیمsmiley ، اون کتاب های قدیمی بعضی هاشون دیگه ورق ورق شدن، یک بن 30تومانی خریدیم و رفتیم سمت نمایشگاه اول که وارد نمایشگاه شدیم ، پامو کردم تو یک کفش من کتاب بن تن میخوام!!! حالا مامان یکی یکی غرفه ها رو دنبال کتاب بن تن گشتن تا بالاخره 1 کتاب رنگ آمیزی بن تن  پیدا شد و مامانی خریدش.

دیگه آروم شدم، غرفه کوچیکی برای بچه ها بود تا نقاشی بکشند و من هم طبق معمول همیشه باید هنرمو ثبت میکردم ربع ساعت شایدم بیشتر مامان رو صندلی نشستن و منم نقاشی میکشیدم، 1 آقا خرسی هم بود هی ازمن سوال میپرسید منم سرمو بالا نمی آوردم ببینمش آخه گرم نقاشی بودم

سوژه های قشنگی برای نقاشی بود اما تا مامان دوربینو بیرون میاورد دیگه صحنه گذشته بود

1جا 1 کتاب برداشتم و رو زانو هام نشستمو کتاب رو ورق میزدم انگار دارم میخونمش smiley

1جا دیگه مامان رو صدا زدم و دستشو کشیدم و 1 کتاب که اعضای بدن بود رو نشونش دادم و مامان برام خریدش ، غرفه داره تعجب کرده بود و پرسید پسرتون چند سالشه مامان گفت 3 سال و 9 ماه ، خوبه تو این سن به این کتاب ها علاقه نشون میده28.gif

اینم 2 تا عکس نمایشگاه:

1

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

الهام مامان امیر علی و امیر حسین
13 آبان 92 8:02
خوبه عزیزم که وقت این کارها رو داری. من اصلا فرصت نمی کنم.شاهکار که بکنم براشون شام و ناهار فردا رو آماده کنم. واسه نی نی هم نگران نباش منم اون اوایل دائم خواب بودم. هرچند الانم دائم می خوابم اما خوابم قابل کنترل شده.
مامان عرفان
13 آبان 92 12:02
ايول به اين آقا پسر كتاب خون


ممنون
مامان عرفان
13 آبان 92 12:03
ني ني كوچولو حالش چطوره ؟؟؟؟؟


خوبه خداروشکر
مامان عرفان
13 آبان 92 12:04
حالا ني ني كوچولو هم حتما به مهرزاد جون خواهد كشيد و مثل ايشون كتاب خون خواهد شد .


خداکنه ان شاله
رها مامان راستین
14 آبان 92 10:10
مبارک باشه کتاب های جدیدت آفرین پسر کتاب خون


ممنون خاله مهربون
خاله هدی مامان پارسا
15 آبان 92 10:57
عکس هنراش کو


خاله زود گرفتش و نگذاشت ازش عکس بگیرم
آیسان مامان ماهان
15 آبان 92 13:46
سلام مهرزاد جونم و مامان خوبش،حال خودتون و نی نی خوبه،،خدا رو شکر و آرزوهای خوب و رویایی برا تون


مرسی آیسان جون
آیسان مامان ماهان
15 آبان 92 13:47
به به چه مامان و پسر خوبی که با هم به نمایشگاه کتاب و خرید میرن


هیچکس نیست که ببردمون مجبوریم خودمون بریم
آیسان مامان ماهان
15 آبان 92 13:48
مهرزاد جونم کتاب نقاشی بن تنیت مبااااااااااااااااااااااارک


مییییییییسسسسسسسسییییییییی
آیسان مامان ماهان
15 آبان 92 13:49
دست مامان خانومم برا خرید کتاب بن تنی و پاش برا گشتنش از این غرفه به اون غرفه درد نکنه


آی آی آی گفتی ها
آیسان مامان ماهان
15 آبان 92 13:49
مامان خانومی حال خودت و نی نی چطوره؟؟؟؟/چقد دیگه مونده


خوبیم خدارو شکر 5 ماه دیگه هنوز مونده
آیسان مامان ماهان
15 آبان 92 13:50
عجب خرسی باحالیه داره از تو راه دهن میپادتون


حواسش به همه جا بود
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:22
سلام عزیزم من اپم بدو بیا


چشم دویدم و اومدم
مامان عرفان
16 آبان 92 11:18
عكسهاي نمايشگاهت هم عالي هستن .


مییییییسسسسسسسسسییییییی
مرضیه مامان آنیتا
16 آبان 92 18:20
چه خوب که به کتاب اینقدر علاقه داره,معلومه این عادت رو مامانی باهاش کار کرده ونهادینه کرده,آفرین پسر خوب


کتاب رو خیلی دوست داره باورتون نمیشه بعضی از کتابهاشو دیگه با چسب چسبوندم
محمد81
16 آبان 92 22:05
ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) را به شما تسلیت می گویم.عکس ها و متن های ماه محرم و شهادت امام حسین (ع) در وبلاگ من.با تشکر.
محمد81
17 آبان 92 12:49
سلام.خوبین؟من عکس های جدید ماه محرم و شهادت امام (ع) رو تو وبلاگم دارم.اگه دیدین یک نظر هم بدین.


سلام مرسی چشم حتما
مامان عرفان
18 آبان 92 8:15
عزيزم خوبيد ؟ براتون چند تا نظر گذاشته بودم . آمده ؟؟؟؟؟


سلام خانمی بله رسیدن ممنون ازتون
آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 10:24
خصوصی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد