مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

روز مادر مبارک

1393/1/2 11:46
نویسنده : مامان حدیث
707 بازدید
اشتراک گذاری

روز مادر مبارک

وقتی هنوز به دنیا نیامده بودیم بهشت در آغوش مادران بود اما وقتی به دنیا آمدیم مادران بهشت را بر زمین گذاشتند و ما را در آغوش گرفتن، از آن لحظه به بعد بهشت در زیر پای مادران قرار گرفت

 

 

 

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است،

Бабочка на цветке

 

 

امسال روز مادرتو مهدکودک کاردستی خوشکلی درست کرده بودم، (خاله درست کرده بودن)، همون کادو روز مادر بود و البته 1 دونه گل که از تو باغچه چیده بودم، مامانمو حسابی کیفور کرد

*این عکس روی کارت

روز مادر1

*اینهم متن نوشته شده تو کارت

 

روز مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نی نی برفی من برفین
13 اردیبهشت 93 4:01
سلام مهرزاد جون کادوت خیلی خوشگل بود دستت درد نکنه شاید با ارزش تر از این کادوت برا مامانت وجود نداشته باشه درسته مامانش
مامان حدیث
پاسخ
بله درسته درسته
مامان یاسمین
15 اردیبهشت 93 11:05
عزیزم باتاخیر روز مبارک
مامان حدیث
پاسخ
ممنون خانمی روز شمام مبارک
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 13:43
سلااااااااااااااام عزیزم خوبی،مهرزادم خوبه؟؟
مامان حدیث
پاسخ
ممنونم آجی گلم مهرزادم خوبه خداروشکر
مامانی ماهان جون
22 اردیبهشت 93 13:44
روز مرد شد شما هنوز آپ نشدین چرااااااااااا؟؟؟
مامان حدیث
پاسخ
درگیر بودیم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد