مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

خنده های آسمونی

1391/6/1 16:40
نویسنده : مامان حدیث
205 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم میگه وقتی صدای خنده هام توی خونه می پیچه انگار فرشته هااز آسمون مهمون خونمون میشنAngel Scraps

 

1

 

 

مامان جونم میگه  وقتی میخندم هزار هزار بار بیشتر از من همراه من میخنده

2

مامان جونم میگه بهترین لحظه های زندگیش وقتیه که من دارم از ته دل میخندم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

میلاد
1 شهریور 91 16:50
با سلام آماده تبادل لینک با وبلاگ شما هستم وبلاگ من را لینک کنید و سپس با مراجعه به بخش تبادل لینک خودکار بلاگ من آدرس و عنوان وبلاگ خود را وارد کنید . خیلی ممنون. www.shokrgozari.mihanblog.com
مامان حسنا
2 شهریور 91 11:13
سلام پسر بامزه ای داری خدا حفظش کنه ، موفق باشی ، از این که توی وبلاگ حسنا نظر گذاشتی ممنون .بازم به وبلاگ ما سر بزن. مرسی
عمه آتنا
2 شهریور 91 16:25
خدا حفظش کنه همیشه صدای این خنده ها توی خونتون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد