مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان10 سالگیت مبارک

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

اولین مرواریدها

1391/6/5 12:56
نویسنده : مامان حدیث
228 بازدید
اشتراک گذاری

اولین مروارید ها

 

مامان جونم میدونم سرت شلوغه به خاطر همینه که وب هم تازه داره به روز میشه

خدارو شکر که هممون سلامت هستیم و خوشحال


اولین دندون های سفیدمو بدون درد و تب تو 8 ماهگی درآوردم هیچ کس متوجه دندونام نشد تااینکه مامان با لیوان شیشه ای بهم آب دادن و صدای دندونام رو شنیدن که به لیوان میخوره

بعد وقتی دستشو کرد تو دهنم از ذوق جیغ کشید مامانم اینقده خوشحال شده بودکه اول لپمو بوسید14 و بعد به مادرجون زنگ زد تا بهش خبر بده

اولین کسی که بعد از مامان متوجه شد من دندون درآوردم مادرجون بود



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عزيز مامان وبابا
5 شهریور 91 13:42
سلام
از آشنايي با شما بسيار خرسندم چه جالب بهراد من فقط 7 روز از مهرزاد شما بزرگتره اميدوارم دوستاي خوبي برا هم باشيم بيا قول بديم به وبلاگ همديگه بيشتر سر بزنيم [hr
سلام خانم
چشم من که خیلی خوشحال میشم
لطف کردید برای مهرزاد من یادگاری نوشتید
خاله زهرا
5 شهریور 91 14:49
سلام مرسی از لطف شما مروارید کوچولوتون مبارک ایشالا زندگی مهرزاد جون هم مثل دندوناش سفید باشه البته کنار مامان و باباش
مامان امیر حسین
5 شهریور 91 16:27
الهی که همیشه سالم باشی و مرواریدات تندتند زیاد بشن
مامان ارمیا
6 شهریور 91 9:57
سلام. وای دندوناشو. مبارکش باشه. ممنون به ما سر زدین. ایشالله مهرزاد جان همیشه سالم و شاد و خندون باشه.
مامان آیلا
6 شهریور 91 10:24
ممنون که به ما سرزدین چه پسری چه قند عسلی مرحبا . فقط خاله مواظب باش با دندونات چیزهای سخت مثل فندف نشکنی
مریم مامان عسل
7 شهریور 91 7:28
سلام چه خوب که اینقدر راحت دندون دراورده مهرزاد جون.
امان از دندون دراوردن عسل!!!!
خدا پسر نازتونو حفظ کنه مامانی


سلام آره خداروشکر هیچکدوم از دندوناش اذیتمون نکرد
خدا دختر ناز شما رو هم حفظ کنه ممنون که سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد