مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

تولد امام رضا(ع)

1391/7/8 8:52
نویسنده : مامان حدیث
456 بازدید
اشتراک گذاری

یا ضامن آهو ، منم یک آهو بره ام

تو جاده مو مسافرم من یه غریب زائرم
اگه قبولم نكنی بگو خدا كجا برم
كوچیكم من آره اما حاجت بزرگی دارم
كاشكی من پرنده بودم ولی نه كوچیك بالم
كاشكی راهم دورنبودش اما نه نزدیك راهم
تو بزرگی كلا منو نذار تنها بمونم 


امام رضا امام رضا امام رضا
بازم منو صدا كن
امام رضا امام رضا امام رضا
حاجتمو روا كن
امام رضا امام رضا امام رضا
بازم منو صدا كن
امام رضا امام رضا امام رضا
حاجتمو روا كن
امام رضا امام رضا امام رضا
بازم منو صدا كن
امام رضا امام رضا امام رضا
حاجتمو روا كن


ماه هشتم خدا مشهدت شهر شفا
تو پناه وضامن آهوی این دل من
امام رضا ستاره ها دوست دارن
امام رضا دوست دارن اهل دعا


امام رضا امام رضا امام رضا
بازم منو صدا كن
امام رضا امام رضا امام رضا
حاجتمو روا كن


امام رضا امام رضا امام رضا
بازم منو صدا كن
امام رضا امام رضا امام رضا
حاجتمو روا كن


دوستتون دارم

هرکسی که تو مشهد زندگی می کن یا می ره برای منم دعا کنه که امام

رضا(ع) من و خانواده ام رو بطلبه

 

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مرجان مامان فرشته ها
8 مهر 91 16:21
عیدت مبارک مهرزاد جان
با اون دل کوچیکت ما رو هم دعا کن خاله که بریم مشهد


ان شااله خاله هرکی دلش هوس زیارت کرده امام رضا بطلبه
مامان نازنین جونم
11 مهر 91 23:35
سلام.ماشالاه به این پسر خوشگل مامانی. انشا الاه زیر سایه ی پدر مادر وامام رضا سلامت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد