مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

بی بی

1391/8/8 9:27
نویسنده : مامان حدیث
195 بازدید
اشتراک گذاری

من و بی بی

 

 

موهای سفیدشان را که می بینی، دلت از غم پر می شود. می دانی که زمان خواهد گذشت و تو نیز روزی، سفیدی موها را تجربه می کنی و دست هایت چروک و سوی چشمانت به ضعف می گراید. پشت تو نیز روزی خمیده می شود. دست هایت می لرزد و زیبایی چشم گیرت زیر موج چروک های صورتت جمع می شود. تو هم روزی مادربزرگ و پدربزرگ می شوی. چشم به در می دوزی که شاید کسی بیاید و تمام لحظات تنهایی ات را پر کند.


بی بی2

این عکس زمستان سال گذشته است که  مامان از من و مادربزرگ بابام که ما بهش میگیم بی بی گرفته. اینجور که همه میگن سن شناسنامه ایش 104 ساله ولی سن واقعیش بالاتر از این حرفهاست ، زمان کشف حجاب رضاخان رو خوب یادش میاد.

 

 

موی سپید تو، کتاب پربهای تجربه هاست و سینه ات مالامال از آلام زندگی. تو از غصّه ها، قصّه های بسیار شنیده ای. تو گنج رنج های روزگاری و تقویم نانوشته عبرت ها. گفته های تو روشنی بخش راه زیستنمان و چشمان کم سوی تو، ستاره های شبستانِ زندگی ماست. دست های پینه بسته ات جغرافیای دردهای زمین است و چین های پیشانی ات تاریخ مرارت های روزگار.پشت تو را انبوه تجربه ها خمیده است و پای تو از سنگینی عبرت ها می لغزد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

Mamane arsha
8 آبان 91 15:40
Ishalla ke bibi salem o zende bashan va sayashun bala sare mehrzade khoshgel
Merci ke be ma ham sar zadid


salam mer30 ke sarzadid enshala saye bozorgtara hamishe balaye sarre koochiktara bashe
نیلوفر
8 آبان 91 18:13
سلام مرسی از این که بهم سر زدید محمد مهرزاد اسم خیلی قشنگی وخودشم مثل اسمش زیباست خوشحال میشم باز به ما سر بزنید نظر یادتون نره


سلام ممنون که سر زدید بله محمد مهرزاد زیباست اما مهرزاد اسم پسر منه
نیلوفر/مامانه روژینا
9 آبان 91 13:02
سلام سلام ممنون که به وب دخملی سر زدین و واسش یادگاری گذاشتی.مهرزادجان هم ماشالله پسر نازیه.خدا حفظش کنه.وهمیشه موفق باشه
مرجان مامان فرشته ها
9 آبان 91 17:22
خدا حفظشون کنه همه بزرگترامونو
ریحانه
10 آبان 91 10:34
سلام عزیزم من تو وبلاگم نمیتونم متنها رو مثل شما رنگی بنویسم میشه بهم کمک کنید ممنونم


سلام خانمی براتون تو قسمت نظرها تو وب خودتون گفتم چیکار میکنم مرسی که سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد