مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

شیطنت های من2

1391/11/17 9:29
نویسنده : مامان حدیث
309 بازدید
اشتراک گذاری

شیطنت تازه

امروز ظهر وقتی مامانی منو از مهدکودک برداشت رفتیم ناهار بخریم و یک کم خرده ریزه اما طبق معمول منهم شیطنتم گل کرد مامان حواسش از من پرت شد و منم شیطون گولم زد و یک آن صدای جیغ مامانم رو شنیدم که منو صدا میزد ، به سرعت برگشتم سمت مامان ، تمام بدن مامانم داشت میلرزید و صدای به هم خوردن زانو هاش رو میشنیدم ، بهم گفت که کار خطرناکی کردم ، خدا رحم کردو همین جوری گریه میکرد.

واما داستان :« وقتی حواس مامان به من نبود من هم چیپس برداشتم و رفتم سمت ماشین ، اونم وسط بلوار با سرعت ماشین ها ، حالا شما حساب کنید ؛داشتم میرفتم وسط خیابون ، ، جلو در مغازه 2 تا ماشین پارک کرده بودند و من داشتم از کنار دومی هم رد میشدم که صدا مهرزاد مامان رو شنیدم»

بنده خدا صاحب مغازه رنگش رفته بود حالا یا از جیغ مامن جا خورده بود یا اونم ترسیده بود

خدایا به بزرگیت قسمت میدم همه بچه ها رو برا پدر و مادرشون سالم و سلامت نگهداری

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان پرنیا جون
17 بهمن 91 11:33
خدا بهت رحم کرده گلم انشالله همیشه سالم و سلامت باشی
مامان ثمر
17 بهمن 91 15:17
سلام مامان گل مرسی که بهمون سر زدین کلی خوشحالم کردیییییییییییی مامانی با اجازه شما و آقا مهرزاد گلم لینکتون کردم
مامان ماهان
24 فروردین 92 13:20
سلام مامان مهرزاد جونم من و ماهان از آشنايي با شما و مهرزاد جونم خوشحال شديم.. تبريك وب بسيار زيبايي داريد.خوشحال ميشيم بازم به ما سر بزنيد و دوستان خوبي برا هم باشيم ..راستي مهرزاد جونم مامانيت رو دلواپس نكن عزيز دلم


ممنون عزیزم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد