مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

لباس جدید من

1391/11/17 9:29
نویسنده : مامان حدیث
279 بازدید
اشتراک گذاری

خرید کت و شلوار

چند وقت بود عکس ها شو مامانی گرفته بود ولی وقت آپ کردنو نداشت اشکال نداری یا به قول خودم طوری نیست بالاخره دیر یا زود این عکس ها آپ میشن

برای جشن نامزدی عمو ناصر رفتیم لباس بخریم مامان شوخی شوخی 1 دست کت و شلوار برداشت و تنم کرد تا ببینه پسرش دامادی شده ، اما از همه جا بی خبر اینکه پسرش دیگه لباس رو از تنش در نمیاره و مادرجون مهربون چون دید دوسش دارم برام خرید

 

لباس 1

 

لباس 2

 

لباس3

 

لباس 4

 

لباس5

حالا هرکی میتونه بیاد این لباس رو از تن من دربیاره

 

 واین شد که من 1 دست کت و شلوار خریدم البته هنوز باید کفش مردونه (تا امروز همش اسپرت  داشتم ) و یک دست لباس مردونه ( تا امروز همش اسپرت بوده ) و یک دونه کراوات ناناز بخرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان پرنیا جون
17 بهمن 91 11:31
مبارکه عزیزم انشالله کت و شلوار دامادی خودت مامانی کلی ذوق کرده گل پسرشو تو این لباس دیده عزیزم
کاکل زری یا نازپری
17 بهمن 91 12:19
اوخییییییییییی مبارکه عزیزممممممممممم انشاالله لباس دامادی تنش کنی ممنونم از حضورتون


ممنون انشاله
مامان تاراو باربد
17 بهمن 91 12:50
سلام عزیزم ماشالا به گل پسرت ایشالا دامادیش چه خوشتیپه شاه پسر خدا حفظش کنه ممنون که سر زدین


خوشحالم که اومدید ماشاله به نازگلاتون
خاله هدی
17 بهمن 91 14:48
ماشا الله پیر شی خاله ان شاالله دامادیتو ببینم عزیزدل خاله میبوووووسمت


ممنون انشاله ماهم دامادی آقا پارسا رو ببینیم
سارا مامان آرتین
17 بهمن 91 15:02
ایشالا کت دامادیشو بپوشهههههههههههههههه ماشالا زنده باشه... لینکتون کردم تا زود به زود بهتون سر بزنم


سلام شما هم با افتخار لینک شدید
مامان ثمر
17 بهمن 91 15:06
…...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’
مامان ثمر
17 بهمن 91 15:11
وایییییییی خاله جون دوست دارم چقدر بهت میاد مبارکت باشه گل پسرییییییییییییی
مامان عسل
17 بهمن 91 15:52
الهــــــــــــــــــــي كه من فداش بشم دوماد شده ديگه
خيلي نازه گل پسرت
با اجازه لينكتون كردم
واسه گل پسرت يادت نره اسفند دود كنيا


خدا نکنه خاله جون ممنون که اومدید خوشحالم کردید
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 18:10
مبارکه کت شلوارت عزیزمممم


ممنون خاله جون
مامان سویل
18 بهمن 91 6:51
سلام مبارکههههههههههههههههههبه امید روزی که کت شلوار دامادیتو تن کنی جیگرررررررررررررررررررررررررررررررررررر


ممنون که سر زدید انشاله
مرضيه (مامان محمد مهدي)
9 اسفند 91 8:58
مرديه واسه خودش ماشاالله انشاالله كت و شلوار داماديت خاله
مامان آروین
28 فروردین 92 18:12
قربونت شم عزیزم . داماد بشی خوشگلم . مبارکت باشه به سلامتی بپوشی


ان شاءاله ممنون که اومدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد