مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

خونه تکونی

1391/12/22 9:58
نویسنده : مامان حدیث
231 بازدید
اشتراک گذاری

خونه تکونی

اینجا من کمک مامانم میکنم تو خونه تکونی تا زود کارهاش تموم شه و خیلی خسته نشه


1

ولی مامانی میگه مهربونم خواهش میکنم بشین برنامه نیگاه کن من خوشحال تر میشم ولی من که دلم نمیذاره مخصوصا اگه شیشه باشه

2

مامان اینجوری میشه وقتی کمکش میکنم


3

من که نمیدونم چرا؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

simin
23 اسفند 91 11:05
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ دختر کوچولوم اومدی وبلاگ پسرتون خیلی قشنگه مهرزاد جون هم خوشگله و اقا
مامان عسل
23 اسفند 91 12:26
سلام مامانی خسته نباشی. عکسای آتلیه هم خیلی نازن. آپم مامانی به ما هم سر بزنین
مامان ایدین
23 اسفند 91 16:25
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ مثل همیشه بیستی
سارا مامان آرتین
27 فروردین 92 16:30
ای جونممممممممممممممممممم
شیطون بلااااااااااااااااااااای خاله
اونجا رفتی چیکار؟؟؟؟


همینو بگو چی کشیدم تا خونه تمیز کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد