مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

سفره هفت سین 1392

1392/1/31 12:06
نویسنده : مامان حدیث
243 بازدید
اشتراک گذاری

سفره هفت سین 1392

امسال سر سال تحویل خونه بودیم ، من و بابا و مامانی

بعد از تحویل سال رفتیم خونه عزیز و آقا بزرگ و این عکس ها رو شب سال تحول گرفتیم

1

و من در حال ناخنک زدن به سمنو هام

3

5

4

2

ان شاله سال خوب و خوشی برای همه باشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حسین جون
11 فروردین 92 16:58
سلام سال نو مبارک ان شالله سال جدید سالی سرشار از موفقیت برای شما وخانواده محترم باشه
مامان فرنیا
21 فروردین 92 10:37
وای چه سفره هفت سین کوچولو و خوشگلی دارید سال نو مبارک باشه البته با تاخیر از اینکه پیش ما امدید ممنونم


سلام مرسی که اومدید
آرام خانوم
24 فروردین 92 15:11
مامان مهرزاد.
یه پیشنهاد، من یه دوره نابغه پروری شرکت کردم، توش برای افزایش هوش بچه ها میگفت.برای مهرزاد بازیهای فکری بگیر. مثل این لوگوها. سایت www.bazidan.com اسباب بازی هاش شامل لوگو هم هست. منظورمو میگیری که چی رو میگم. بگیر برای مهرزاد.
خیلی خواستنیه عروسکت.


ممنون حتما
آرام خانوم
24 فروردین 92 15:12
و ان شاء الله برای همه...
سالی سرشار از خیر و برکت و شادی و خداوند باشه.


و ان شاله برای شما
سارا مامان آرتین
27 فروردین 92 16:28
سال نو مبارک


سال ن شماهم مبارک باشه
مامان آروین
28 فروردین 92 18:09
به به چه سفره زیبایی . همیشه لباتون پر خنده و دلتون شاد شاد باشه
سال نو مبارک..


ممنون به پای سفره زیبای شما نمیرسه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
11 اردیبهشت 92 0:07
سلام. با افتخار لینک شدید و سفره هفت سین شما بنام خودتون ثبت شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد