مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

شیطون و بلا2

1392/2/9 9:39
نویسنده : مامان حدیث
230 بازدید
اشتراک گذاری

اندر احوالات امروز ما

دیروز داشتیم تعریف میکردیم که من شیطونم و بلام که دیشب این بلا سرم اومد

حالا بخونید حکایت دیشب : « طبق ساعت 10 هر شب مامان و بابام داشتن سریال میدیدن و من که دنبال بازیگوشی بودم رفتم تو اتاقم بازی کنم (شما بخونید شیطنت ) هر از چند گاهی هم مامانی میومد سری میزد که ببینه گل پسرش بلایی سرش نیومده باشه که چی شده که مثل آقاهای خوب صداش در نمیاد بعد از چند دقیقه ( شما بخونید نیم ساعت ) مامان که اومد تو اتاق فقط گفت مهرزاد ؟!!!

من که حول شده بودم دو دستی رو شکمم و دستام رو قایم کردم ، می پرسید چرا : تقصیر من نبود که آقا شیطونه گولم زد تمام ماژیک هام به جای نقاشی روی برگه روی من نقاشی کردن

مامان و بابا تا صبح که یاد قیافه من می افتادن می خندیدند

شمام ببینید

 

 

1

 

2

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان جانان و آوا
9 اردیبهشت 92 10:09
ايشاللا هميشه شاد و سلامت باشي مهرزاد عزيز!


ممنون خاله جون
مامان مارال دون
9 اردیبهشت 92 12:03
مهرزادجان واقعا خنده داره . اما گلم شیطون رو نذار گولت بزنه. آخه اینجوری برا مامان کلی زحمت میشه که .
مامان ماهان
9 اردیبهشت 92 12:34
بچه ها با اين چيزا خوشن و بزرگ ميشن حتي اگه برا ما مامانا زحمت شستن و رفتنش باشه ..ولي خداييش مهرزاد جون خيلي بانمك و نازه ،دور از چشم حسود و بدخواه انشالله...


بانمکه بله
باران زندگی
9 اردیبهشت 92 12:37
وبلاگ بسیار زیبا و پسر شیطون و با مزه ای دارید. مرسی که به ما سر زدید. با اجازتون شما رو لینک کردم. خوشحال میشم ما رو لینک کنید
مامان عسل
10 اردیبهشت 92 7:52
مهرزاد خىلى شيطون شدى بلا


آره میبینید تو روخدا
مامان ماهان
10 اردیبهشت 92 10:31
تنت قدمگاه آغاز بودنم شد !
آغوشت بهشت من است “مادر”

روز زن و روز مادر پيشاپيش مبارك


سلام بر شما هم مبارک باشه
وحیده مامان پارسا
10 اردیبهشت 92 13:29
صحنه با مزه ای بوده شما هم شکار لحظه ها کردید.پسرک ما هم این سن و سال بود ازین کارها میکرد
مرضیه مامان آنیتا
11 اردیبهشت 92 0:28
ای وای!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه صحنه وحشتناکی! واقعا تکلیف ما مامانها با ابن وروجکها چیه آخه خوش باشید وسلامت. به ما هم سر بزنید
سارا مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 1:01
ای جونم چه بلایی و خوردنی... مامانی روزت مبارک
مامان الينا
11 اردیبهشت 92 11:19
زنده باشه گل پسر.وب زيبايي داريد
مامان سبحان جون
11 اردیبهشت 92 16:08
به به چه پسر هنرمندی خاله جونی چه خوشمل نقاشی کشدی همیشه موفق باشی عزیزم
ینکیدمتون بااسم گل پسر نازتون شماهم باهرچی دوست داشتین لینک کنید


سلام با افتخار لینک شدید
مامان آروین
12 اردیبهشت 92 17:32
وای خدای من چه کرده این گل پسری . چه ژستی هم می گیره ناقلا . همیشه خندون باشی عزیییییییییییییییییییزم


ممنون خاله جون
nira
15 اردیبهشت 92 14:08
خیلی شیطون بلایی پسر
خدا حفظت کنه بانمک


ممنون خاله جون دعا کنید
ندا
16 اردیبهشت 92 10:19
ههههههههههههه چه تتویی رو بدنش کرده عزیزممممممممممممممم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
16 اردیبهشت 92 18:04
فقط میشه خندید واز نقاش کوچولو بخاطر این اثر هنری تشکر کرد


بله خاله جون بخندید
مامان مهرتاش کوچولو
18 اردیبهشت 92 7:47
وای خیلی بامزه شدی مهرزاد جون منم کلی خندیدم
از دست شیطون و این ماژیکای بلا ...
حتما مامان کلی زحمت کشیده تا بتونه پاکشون کنه
نکن این کارارو جیگر خاله ...



چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد