مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

از دست این ورووجک

1392/4/10 12:01
نویسنده : مامان حدیث
323 بازدید
اشتراک گذاری

مااااااااااااااامااااااااااااااان بییییییییییییییییییااااااااا !!!!

اگه شما اینجور جیغی رو شنیده بودید چیکار میکردید؟

صبح زود داشتیم میرفتیم مهد من زودتر اومدم پایین تو کوچه بودم و یکدفعه داد زدم: مامان بدو بیا

مامان بنده خدا وقتی شنیدن هول کرده بودن و بدو بدو پله هامونو دویدن پایین تا رسیدن به من و وقتی پایین رسیدن با این صحنه روبرو شدن.


1

امسال همه پروانه ها گل ها رو ول کردن و همش رو دست من میشینن نکنه گلم و خبر ندارم


صورتمون هم یکم اینجوری شده به خاطر مشکلات بوققققققققققق بوده است صبحا هرچی مامانی میگه برو بوقققققققققققق من حرف گوش نمیکنم تا مهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان عبدالرحمن واویس
14 تیر 92 0:07
فدات گل خوشبو



فدای چشمای مهربونتون
مامان عبدالرحمن واویس
14 تیر 92 0:08
[قلب
عزیزم اپم خوشحال میشم بهمون سربزنید


حتما بدو بدو اومدم
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:40
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
آپم خوشحال میشم که بیای


چشم پیتیکو پیتیکو اومدم
مامان مهراد
15 تیر 92 21:29
آخی گلم . ناز دونه سالم باشی خاله جون


ممنون خاله جون
مامان نگار
16 تیر 92 9:50
سلام عزیزم من وبلاگ شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم به ما سر بزنید .راستی ما توی جشنواره تابستانه هم شرکت کردیم و این بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با دوستان جدید و پذیرایی از حضور سبزشون در وبلاگ دخترم نگار اردیبهشتی.


چشم عزیزم
سارا مامان آرتین
16 تیر 92 20:33
مگه خبر نداری خوشکل خاله یه گل زیبا یی
من که عکسو نمیبینممممممممممم


ممنون از این همه مهربونیتون
یک بار دیگه صفحه رو رفرش کنید احتمالا به خاطر سرعت اینترنته والا عکس موجود است
مامان کیان کوچولو
16 تیر 92 23:58
آخی عزیزم معلومه که گل هستی
فرشته ی کوچولو


ممنونم خاله مهربون
خاله هدی
17 تیر 92 10:24
عزیز دلی گل بلبلی


مرسسیییییییییییییی
مامان ماهان
19 تیر 92 11:08
آره که گلی مهرزاد جونم ،،پس چی ،،گلتر از تو هم مگه وجود داره خاله


مرسی خاله جون شما لطف دارید
مامان عرفان
22 تیر 92 10:56
اين پروانه كوچولو اومده نشسته رو دست پروانه كوچولوي ديگه .


مرسی از لطفتون خاله جون مهربون
باران زندگی
23 تیر 92 8:16
الان ما هم شدیم قضیه مامان بیا
بدو بدو بیا اینو بخون
خوب که چی؟؟؟


برای خودش بود اگه دوست ندارید نخونید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد