مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

سالگرد ازدواج

1392/4/26 12:32
نویسنده : مامان حدیث
355 بازدید
اشتراک گذاری

وایییییییییییی مگه میشه

این اتفاق مطئنم تو خونه هیچ کس نیفتاده اونم برای یک خانم ولی برای ما افتاد

از اونجایی که تاریخ و رویدادهای 20 ما زیادن مامان خانم قاطی کردن، سالگرد ازدواجشون 27 تیره ، من 25 آذر به دنیا اومدم، پارسا (پسر خالم)28 آذر به دنیا اومده ، مادرجون 27 خرداد و ....

دیگه قاطی شده و مامان دیشب یعنی 25 تیرماه فکر کردن سالگرد ازدواجشونه و کیک میپزنشکلک های محدثه ولی موقع سرو با این واقعیت روبرو میشن که 27 تیر سالگرد ازدواجشونهtrouw05.gif

این من:

این مامان :

این بابا :

اینم کیک سالگرد ازدواج4.gif

کیک قرار بود رنگین کمونی بشه شکل کره زمین شد قابل توجه دوستان میتونن درس زمین شناسی یاد بدن

 

1

 

حرف مامان به بابا : «قشنگترینم هفتمین سالگرد ازدواجمون مبارک انشاله سالیان سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنیم و این خاری باشه به چشم حسودا»

 

 شکلک های محدثه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

الهام
26 تیر 92 21:07
خوب پس سالگرد ازدواجتون مبارک چه کیک قشنگی شده من دوست دارم درست کنم ولی همش میترسم رنگ استفاده کنم نمیدونم چه عوارضی داره وای خوب شده از انوریش کن میشه همون دیگه


آره عزیزم رنگ های خوراکی من ویلتون اصلی بودن فکر نمیکنم ضرری داشته باشه
مامان عرفان
27 تیر 92 10:49
عزيزم سالگرد ازدواجتان مبارك . حالا دو روز اين ور اون ور فرق نداره . مهم اينه كه شما كدبانو تمام هستي و كيك به اين قشنگي پختي . خوش با حال آقاي همسريت


ممنون ازتون شما که کدبانوتر از من هستید
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:22
خدا رو شکر که همه بیستاتون رویدادهای خوبتون هستن،،مثل خودتون که بیستین


شما لطف دارین
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:23
سالگرد ازدواجتون مباااااااااااااااااااااااااااارک


مرسی عزیزم
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:23
کیکتونم هم خوش رنگ و رو هم معلومه که خوشمزست ،نوش جونتون


ممنون بد نشده بود ولی توقعم از این بیشتر بود
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:25
مامان مهرزاد جونی جدیدا مد شده که مناسبتها رو برا سورپرایز یکی دو روز جلوتر یا دیرتر میگیرن شمام دیگه به روی خودتون نمییاوردین خخخخخخخخخخخخخخخخخ


اوا چرا به ذهن خودم نرسید حالا منم به روی خودم نیاوردم ولی دیگه دیگه
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 12:27
چه جمله زیبایی برا آقای پدری گفتین،ایشالله خوشیاتون خار چشای حسوداتون اینم هدیه من و ماهانی برا دوستای خوبمون


مرسی از محبتتون مرسی از دوست جونیای مهربونمون
سارا مامان آرتین
29 تیر 92 18:38
اشکال نداره پیش میاد البته کم
کیک هم بامزه شدههههههه


ممنون آره دیگه پیش اومده
حدیث مامان پرهام
30 تیر 92 12:25
سلام دوستم احوال شما ممننننننننون که به ما سر زدید ...........مهرزاد خییییییییلی نننازززززززززززززه خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم تا زود زود بیام بهتون سربزنم
مامان عبدالرحمن واویس
30 تیر 92 16:58
سلام عزیزم به علت تقاضای دوستان به ختم وبلاگی به دور چهارم کشیده شد وجزهای درنظرگرفته شده برای شما7-8اگه موافقیدلطفا خبرم کنید
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 تیر 92 3:17
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان مهراد
31 تیر 92 9:29
مبارک باشه گلم.ولی بیشتر شبیه هندونه شده هااا.
شاد باشید


بله شبیه همه چی شده الا رنگین کمون گفتم همیشه اولین بار بهترین باره اینم نشونش
مامان عبدالرحمن واویس
31 تیر 92 12:17
سلام عزیزم جز7و8هردوبه نامتون ثبت شده


باشه ممنون
فرناز خاله ارسن جون
31 تیر 92 19:20
سالگرد ازدواجتون رو بتون تبریک میگم ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سرزنده باشین خدا براتون مهرزاد جان رو حفظ کنه


ممنون عزیزم
انشاله خدا ارسن جون شما رو هم حفظ کنه
مامان عبدالرحمن واویس
1 مرداد 92 13:22
عزیزم ختم دور چهارم لغوشد


باشه مرسی که خبر دادید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد