مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

جشن میلاد امام حسن (ع)

1392/5/6 13:22
نویسنده : مامان حدیث
298 بازدید
اشتراک گذاری

15 ماه رمضون نذری هر ساله


1

برای هر مناسبتی ما ایرونیا به خاطر اینکه ارادتمون رو به ائمه (ع) نشون بدیم نذر میکنیم حالا هرکی هرچی میتونه، مامان منم هر ساله 15 ماه رمضون روز میلاد امام حسن (ع) نذری شربت میده ،شکلک های محدثه اونم به خاطر خوابی بود که 6 سال قبل ، حتی قبل از  به دنیا اومدن من دیده، برای میلاد امام شربت میده ، امسال بابایی نبود کمک بده و زحمتش کامل افتاد رو دوش آقا جون مهربون که خدا سایشو همیشه رو سرمون نگه داره  انشاله که اگه نباشه زندگیمون واقعا لنگ میزنه

امسال منم کمک بودم ، اینم عکسهای امسال

2

3

اینجا بسته لیوان ها باز نمیشه منم با دندون افتادم به جونش

ان شاله صاحب این ماه عزیز حاجتامون رو بده همه به هر چی که می خوان برسن و صاحب این روز خودش شفاعتمون کنه

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان محمدپارسا
6 مرداد 92 19:04
نذرتون قبول باشه. آفرین به مهرزادجون که کمک میکنه
نگار
7 مرداد 92 12:19
خدا قبول كنه عزيزم
مامان بابای الیسا
7 مرداد 92 21:30
مامانی نذرتون قبول باشه عزیزم. وای چه پسر خوب و نازنینی آفرین که کمک میکنی عزیزم خدا حفظت کنه
ازاده
8 مرداد 92 16:50
نذرتون قبول باشه.مهرزاد جان من سایتتو لینک کردم خاله.به ما هم سر بزن.التماس دعا
خاله هدی
8 مرداد 92 17:33
لایک بسیار خومشزه بود قیول باشود
سارا مامان آرتین
9 مرداد 92 6:30
قبول باشههههههه ماشالا به این گل پسر آقاااااااا
مامان عبدالرحمن واویس
10 مرداد 92 10:29
عزیزم قبول باشه وهمه حاجتاتون روبگیرین
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:33
به به دهنم آب افتاد چه شربتهای خوش آب و رنگی خدا ازتون قبول کنه..


انشاله
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:33
اوخی دندونت خراب میشه خاله


چی بگم ما که زبونمون مو درآورد
مامان عرفان
20 مرداد 92 9:00
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد