مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

شب قدر

1392/5/10 11:49
نویسنده : مامان حدیث
356 بازدید
اشتراک گذاری

شب قدر و احیا نگه داشتن من

 

شب 21 ماه رمضون با مامان ومادر جون و خاله های مامان و دختر خاله های مامان ( دیگه فکر کنم متوجه شدید هر جا بریم اکیپی با هم میریم )رفتیم مصلی امام علی (ع) برای احیا

اولش همه چی خوب خوب بود چه پسری ماشاله آقا بعد از 2-3 دقیقه از کنار مامان یک کم میرم عقب تر و بدو بدو هام شروع شد، از اونجایی که هر جا بریم باید یک شیطونی بکنم دویدم سمت قسمت آقایون و مامان هم داشت از کنار پرده نگاهم میکرد و نمیتونست بیاد اون قسمت و من از خدا خواسته دویدم و رفت سمت جایگاه فیلم بردار مراسم و 5-6 تا پله داشت رفتم بالا( اینجا رو عکس ندارم چون مامان داشت تو سرش میزد )Yahoo smiley 045 و مادر جون اومد دنبالم و منو 1 آقایی آورد پایین .

بعد چهار پایه های مصلی( که برای اونایی بود که نمیتونستن رو زمین بشینن) رو از تو سالن جمع میکنم میارم جلو مامان و خانواده مامان ردیف میکنم و چهار دست و پا از روشون رد میشم


1

 

2

 

3

 

خوب خسته شدم یک کم تجدید انرژی برای دویدن های بعدی مادر جون مهربون کمک میکنه کلوچه ام رو باز کنم


4

یام یام خوشمزه است به هیچکس هم نمیدم بخوره


5

بعد از یک مدتی دیگه مصلی شلوغ شد و همه چهار پایه هامو بردن و من مهر های نماز رو برای بازی انتخاب کردم و با هاشون برج میسازم


6

بعد زیر چادر مامان بازی میکنم و رو کولش سوار میشم

8

اینجا دیگه خسته شدم و خوابم میاد اما هنوز جا برای خوردن دارم دراژه ها رو دو لوپی می خورم دور دهنم هم رنگ شده


7

دیگه طبق ساعت همیشگی ساعت 11 وسط الغوث الغوثتصاویر متحرک ماه رمضان گروه گل یاس yasgroup. ir 22 تصاویر متحرک ماه رمضان   سری دوم گفتن ها خواب رفتم

9

این هم عکسهای احیا نگه داشتن منه خدا قبول کنه

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

ارلا
10 مرداد 92 12:42
سلام خیلی ممنون که به بلاگ من سر زدید
بازم بیایی من همیشه اپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


حتما حتما
دیجی عرفان
10 مرداد 92 13:07
خدا واستون ببخشه
نی نی برفی
10 مرداد 92 13:31
سلام عزیزم مرسی از نظرت اولین باره اومدم وب این گل پسر خدا ازچشم بد دور نگهش داره


ممنون که مارو مهمون نگاه گرمتون کردید
حدیث مامان پرهام
10 مرداد 92 14:25
خدا قبول کنه .....قربونه مهرزاد خوشگله خاله از شما هم قبول باشه خااااااااااله
ازاده
10 مرداد 92 22:09
مهرزاد جون .امیدوارم همیشه خدا یار و نگهدارت باشه خاله جون.
فرناز خاله آرسن جون
11 مرداد 92 0:02
ایشالله نذرتون قبول باشه ،ماشالله مهرزاد جون چقدر شیطونی کرده ،خاله یه کم استراحت میدادی وسطها اون چادر بازی منو به بچگی خودم برد


ممنون ازتون استراحت برای مهرزادی فقط موقع خوابه دیگه از دویدن خسته نمیشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مرداد 92 6:16
سلام عزیزم خوبی پسر گلت خوبه
برای من ببوسش اخیه خدا ازت قبول کنه پسر خوب
عزیزم به دیدنم بیا و شادی ما رو دوچندان کن


چشم حتما ممنون که اومدید
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:30
ای جونم مهرزادی جونم خدا از شمام قبول کنه ایشالله با اون دل کوچیک و مهربونت


ممنون ازت خاله مهربون
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:31
مهرزادی حسابی مامان و اکیپ زنانه رو چزوندییا خاله با اون شیطنتات


مشا تصور کنید چی شدیم موقع برگشتن
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 12:31
مامان مهرزادی از شما و اکیپ زنانه قبول التماس دعا خانومی


خدا قوبل کنه عزیزم محتاجیم به دعا
مامان عبدالرحمن واویس
12 مرداد 92 13:03
قبول باشه عزیزم ماروهم فرامو ش نکنید


قربونت برم مگه میشه شما رو فراموش کرد
مامان مهراد
12 مرداد 92 18:56
جیگر تو برم قبول باشه. به هر حال دلی از عزا درآوردی آا. اصولا این مواقع مامان ها سعی می کنند خونسردیشون رو حفظ کنند و شما جیگی ها هم از فرصت استفاده می کنید دیگه


ممنون عزیزم از شما هم قبول باشه خداروشکر مهرزاد میدونه مامانش خیلی کم عصبانی میشه
مرضیه مامان آنیتا
13 مرداد 92 1:10
طاعات قبول باشه مامانی،ژمهرزاد خان کاری از قلم نیوفتاده بود عزیزم،ماشاالله حسابی فعالیت کردی خاله.حالا خوبه آخر شب بوده ها؟!!!


انرژی اضافیه باید تخلیه بشه که ساعت 11 خواب بره وگرنه تا صبح باید براش قصه بخونم تا خوابش بگیره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 مرداد 92 4:16
سلام مامانی خوفی عزیزم یه سوال شما کدوم شهرید
من تهران


براتون کامنت گذاشتم
مامان عرفان
15 مرداد 92 9:02
ايشالا حتما ميري . منم ده سال بود نرفته بودم .
مامان عرفان
15 مرداد 92 9:04
خدا قبول منه . الهي الهي
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 10:18
سلام مامان مهرزاد جونم ، شما و گل پسملی خوبین،،آره خدایی امروزم دوباره نگاری یه گاو عروسکی خیلی خوشگل برا ماهانی خریده بود..شرمندگیم کامل شد..فعلا که ایشون هوای منو دارن فک کنم کافیه
آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 10:18
مرسی گلم از دعای خیرتون امروز تقریبا من و ماهان بهتریم آپم شدیم
taktaz
15 مرداد 92 14:26
توجه توجه اگه هر تبلیغی دارید به ما بسپارید آدرس وبلاگ وعنوان و عکس وبلاگتون یا هر عکسی دیگه ای دارید تونظرات به ما بگید
آیسان مامان ماهان
17 مرداد 92 10:35
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود پیشاپیش عید تان مبارک،،التماس دعا
مامان عرفان
17 مرداد 92 11:24
عزيزم پيشاپيش عيدت مبارك
مامان عرفان
20 مرداد 92 13:01
جواب خصوصي را دادم ببين و خبر بده
مامان عرفان
21 مرداد 92 8:57
خصوصي عزيزم
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 11:44
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مامان عرفان
22 مرداد 92 9:13
عزيزم ايشالا همان طور باشه كه خودت دلت مي خواد . توكل كن به خدا
سمیه
26 مرداد 92 9:01
چه با مزه و شیطونه ماشالللللللللله نذرتون قبول
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد