مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

تعطیلات عید

1392/5/22 10:23
نویسنده : مامان حدیث
272 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات عید فطرвоздушные шары

هر سال عید فطر بعد از نماز میریم خارج از شهر، امسال هم رفتیم طر فهای کوهپایه دایی رسول (بابای آلما) کلید های باغ دوستشو گرفته بود و ماهم رفتیم، امسال از شب عید فطر اونجا موندیم و شب خوابیدیم

صبح روز بعد (روزعید) مامان و مادرجون و خاله هما و دایی امیر (بابای پارسا ) بدو بدو شکلک لبخند بزرگخودشون رو رسوندن به نماز بعد که برگشتن صبحانه کله پاچه خوردیم من تخم کبک بود که خاله هدی برای پارسا درست کرده بودو خوردم

و شروع شد تمام شیطنت های من

این عکس نی نی مونه، پارسا کوچولو عزیز خاله آدرس وبش هم اینه (http://parsaazizemamanobaba.niniweblog.com/) تو پشه بندش خوابیده الهییییییی


1

بابامو، دایی امیر و دایی رسول استخر کوچولویی که جلو باغ بود رو شستن و تمیز کردن تا من و آلما آب بازی کنیم


2

این منم در انتظار پایان یافتن تمیز کردن استخر


3

من  و آلما تو آب

4

 

نی نی پارسا داره با انگشت های پاش بازی میکنه _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_


5


اینجا با آلما تو ماشین دایی رسول داریم بازی میکنیم


6

آقاجونم زحمت ناهار رو کشیدن همیشه هرچی زحمت دارم ماله آقاجونو مادرجونمه خدا حفظشون کنه


7

دارم کمک آقا جون کباب می پیچم


8

با آلما دعوامون شده و دارم شکایتشو به مامانم میکنمکشیدن مو شکلک


9

بابایی در حال جوجه کباب درست کردندر حال اجرا در سراسر شکلک ها


10

دارم با آلما تخته نرد بازی میکنمخوشحال شکلک ها


11

اینجا من برند ه شدمشکلک ها کف زدن تشویق


12

ودیگه خسته شدم و خوابیدمشکلک ها خواب قلبی (پشت دستم معلوم میشه عکس آدامس خرسی چسبوندم، رو ماشین بابا مصطفی هم چسبوندم )


14

به ما که خیلی خوش گذشت ، خدا کنه به همه خوش گذشته باشه تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

خاله هدی
22 مرداد 92 10:37
بله که خوش گذشت با شما شیطونا مگه میشه خوش نگذشته باشه ایشالله زنده وسالم باشید
بي هنر
22 مرداد 92 11:04
ماهي كوچولوي حوض نقاشي كه آرزوهامونو بهش ميگفتيم،شمايي به اين آدرس متفاوت لطفا يه سر بزنيدhttp://kiarad1392.niniweblog.com
مامان عبدالرحمن واويس
23 مرداد 92 8:20
مهرزادجونم عزيزم هميشه به شادي وكردش عيدكذشتتون هم مبارك
مرضیه مامان آنیتا
23 مرداد 92 8:35
همیشه به گردش عزیزم,خوش گدشته حسابی! از خود باغ جمع شما بوده که خیلی باصفاتره
مامان عرفان
27 مرداد 92 8:30
عزيزم ايشالا هميشه به خوشي و شادي . مهرزاد جان به به آب تني و حسابي كيف كردي خاله . عزيزم برچسب آدامس خرسي هم به دستت مياد . بعد از اين همه بازي . آب تني خوب معلومه ديگه بايدم اونجور بخوابي خاله .
مامان عرفان
28 مرداد 92 11:50
مامان عرفان
28 مرداد 92 11:51
وااااااااااااي چه كبابهاييييييييييييييييي
مامان مهسا
28 مرداد 92 17:54
به به چه وبلاگ قشنگی دارین ایشالله همیشه شادو خوشحال باشید
مامان عرفان
29 مرداد 92 9:16
عزيزم ممنون خبرم كردي . خدا را شكر همه چي به خوبي تمام شد . تبريك.
عزيزم چطور شد ؟ از اول چيزي نبود ؟ بيخودي اين همه ناراحتي و استرس كشيدي عزيز دلم . خيلي خوشحالم برات عزيزم .


ممنونم آره خیلی حرص خوردم از اول هیچی نبود
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 5:20
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

سلام نازنینم
با سه تا پست جدید اپم

پست ثابت و حتما مطالعه کنید
مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم
پست تولود ایلیا و

رفتن عروسی


چشم
میسسسسسسسسسسسسسی

سارا مامان آرتین
2 شهریور 92 19:06
عیدتون مبارک
به به چه خوش گذشته


ممنون جای شما خلی عالی بود
مامان کیاراد(آرزو)
4 شهریور 92 0:48
سلام.پسرشیرینی دارین،خداحفظش کنه.ممنون که بهمون سر زدینمن باافتخار لینکتون میکنم که همیشه بیایم پیشتون


ممنون از حضورتون شمام لینک شدید
مامان رهام جونی
4 شهریور 92 0:50
سلام.وب قشنگی دارین مامانی.گل پسرتونو ببوسین.خوشحال میشیم پیش ماهم بیاین.


ممنون ازتون حتما میایم
الی مامی آراد
11 شهریور 92 11:21
ماشالله خدا حفظش کنه چقدر نازه وب قشنگی دارین تبریک میگم بهتون


ممنون که اومدید سر زدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد