مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

کیف جدید

1392/6/2 10:22
نویسنده : مامان حدیث
460 بازدید
اشتراک گذاری

کیف بن تن(BEN10 )ben 10 col pugno alzato

از اونجایی که مهدکودکمو دارم عوض میکنم و مامان داره زودتر از معمول منو میبره پیش دبستانی مادرجون مهربون پنجشنبه که برای خرید بیرون بودند بک کیف بسیار بسیار خوشکل برام خریدند.

ساعت 11 مادر جون اومدن خونه و ماهم در آستانه لالا کردن بودیم و از اونجا که خونم بالای خونه مادرجون ایناست و بالکن خونمون روی حیاط مادرجون ایناست مادر جون صدام زد و گفت : مهرزاد بیا برات جایزه گرفتم.geburtstag_0107.gif

مامان منم از پله ها اومدن پایین و یک کم خرده وسیله که مامان خواسته بودنو گرفتن.

منو که میدونید چقده عاشق بن تنمben 10 دیگه اینقد کیف تو بغلم فشار دادم و دادم و بعدم کولم کردمو خوابیدم


1

از شما چه پنهون صبح جمعه ساعت 6 بیدار شدم تو رختخواب نشستم و یک کشو قوسی به خودم دادم و به مامان که داشت یک چشمی منو نگاه میکرد صبح بخیری گفتم و لج که پاشو بریم مهدکودک

این من :

اینم مامان :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

بابای محمدمهدی
2 شهریور 92 16:28
سلام عمو جون.مبارکت باشه.قربونت برم که اینطوری با کادو خوشگلت خوابت بردهامیدوارم همیشه خوبو خوش باشی


مرسییییییییییی عمویییییییییی
مرضیه مامان آنیتا
2 شهریور 92 17:55
مبارکها باشه
حالا چرا زودتر داری می ری استقبال پیش دبستانی مرد کوچک!
امان از لج بچه ها که وقتی سوزن شون گیر می کنه آدم رو کلافه می کنن آنیتا خانم فسقلی ماهم یه لج هایی می کنه که نگو و من هم
حالا اخرش چی شد؟رفتین مهد کودک


آره دیگه شنبه صبح ساعت 7 صبح مهد بودیم زنگ زدیم تا درمونو باز کردن
سارا مامان آرتین
2 شهریور 92 19:04
ای جوووووووووووونم
مبارکت باشه خاله جون


میییییییییسسسسسسییییییی
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 10:23
ای خاله فدای پسمل بیقرار که جمعه هم به عشق کیف بن تنی میخواد بره مهد


می بینی آیسان جون صبح جمعه ساعت 6 صبح بیدارت کنند ستمه به خدا
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 10:24
دست مامان جون مهربون که حواسش به خواسته های نوه گلش درد نکنه اینم برا مامان جونی


واقعا دستشون درد نکنه
آیسان مامان ماهان
3 شهریور 92 10:24
با مامان مهرزادم که قهرم نمییاد پیشمون


نه به خدا میام پست جدید ندارید براتون کامنت بذارم
آزاده
3 شهریور 92 12:35
کیف جدید مبارک باشه خاله


مرسیییییی خاله جون
آیسان
4 شهریور 92 16:16
سلام خانومی،الان که اومدی نه دیگه من تسلیم و آشتی آشتی
آیسان
4 شهریور 92 16:21
..وای خدااااااااااااااااااااای من ،،من برم شعرمو بزارم دم کوزه آبشو بخورم..من در محضر شما شرمندم ..والله ،خدایی[ بابت اون شعر ناب و نازتشرمنده]
آیسان
4 شهریور 92 16:22
الان باید بجنبم / زود خودمو گم کنم
پیش تو کم آوردم / آخ که،چه کاری کردم
منو چه به شاعری / برم دنبال یللی و تللی


نه عزیزم شاعری تو خونته
مامان عبدالرحمن واویس
4 شهریور 92 16:53
مهرزادجون کیف بن تن مبارک انشاالله به شادی استفاده کنی
مامان عرفان
5 شهریور 92 8:51
سلام عزيزم . ببخشيد چند روزي بود نت ام قطع بود . عرفان هم بد نيست . برديمش دكتر ميگخ يك كمي هم بدتر شده . نمي دونم چكار كنم . دكتر گفته اصلا تكونش ندين . در مورد دستشويي رفتنش هم حتي بيچاره مامانم ظرف مياره زيرش .


طفلکی نگرانش بودم خداکنه زودتر خوب بشه بنده خدا مامانتون خدا بهش عمر باعزت بده که اگه اونا نباشن ماها بدبختیم
مامان عرفان
5 شهریور 92 8:51
عزيزم كيف بن تن مبارك
مامان آروین
7 شهریور 92 14:07
به سلامتی دانشمند کوچولو کیف خوشگلت هم مبارکت باشه . ایشالله پله های خوشبختی رو یکی یکی با موفقیت بالا می ری و ما بوجووووووووووووووووووووووووووووودت همیشه افتخار می کنیم
فرناز خاله آرسن جون
7 شهریور 92 20:39
مبارک باشه عزیز دلم دست گل مامان جونت هم درد نکنه بابت هدیه قشنگت
خاله هدی
10 شهریور 92 9:33
مبارکت باشه عزیز دل خاله ایشالله دانشگاهها باهاش بری



دستتون درد نکنه
آیسان مامان ماهان
10 شهریور 92 12:49
شکل مامان مهرزاد آخر پست از دست مهرزادی خیلی دیدنی شده،،هی مییام بهش سر میزنم


بله واقعا دیدنی شده بود ولی من خیلی صبورتر از این حرفام
مامان عرفان
10 شهریور 92 12:58
سلام خانومم. خوبي ؟


خدارو شکر قربونتون خوبم
زهرامامان محمدپارسا
10 شهریور 92 18:10
سلام.کیف نو مبارک باشه.بسلامتی استفاده کنی.ایشالاه کیف دانشگاه


ممنون ازتون ان شاله
مامان عسل
11 شهریور 92 1:41
مبارک باشه عزیزم.
کاش همه ی آدما هم مثل بچه ها به یه کیف قانع بودن . مثل این گل پسر شاد بودن


آره خداروشکر خیلی قانع است کاشکی
مامان عبدالرحمن واویس
12 شهریور 92 12:31
خاله جون اپیم لطفا بهمون سربزنید


چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد