مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان10 سالگیت مبارک

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

نقاش کوچولو

1391/6/19 8:12
نویسنده : مامان حدیث
254 بازدید
اشتراک گذاری

نقاش کوچولو

یک عصر خوب تابستون ،  رو بالکن خونمون ، جون می ده برای نقاشی کردن و برگه سفید رو رنگی رنگی کردنم

درست کوچیکم ولی بلدم با رنگها خوب بازی کنم و  همه جا و خودمو نقاشی کنممحصل

 

 

2

نقاش کوچولو

یک عصر خوب تابستون ،  رو بالکن خونمون ، جون می ده برای نقاشی کردن و برگه سفید رو رنگی رنگی کردنم

درست کوچیکم ولی بلدم با رنگها خوب بازی کنم و  همه جا و خودمو نقاشی کنممحصل

 

 

2

 











 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

باباي نيلو
19 شهریور 91 10:43
چه جالب. خيلي خوبه كه از زبون مهرزاد مي نويسين. به خودش هم نشون ميدين؟


سلام بله نشون دادم فقط عکس ها رو که میبینه ذوق میزنه
قوقی(مامان پارسا)
19 شهریور 91 21:11
عزیزم چه پسر خوشگلیه خدا حفظش کنه.بوووووووووووس


مرسی خانم آقا پارسارو ببوسید
مامانی حلما
20 شهریور 91 7:55
ماشاالله به این دخملی . تقریبا هم سن حلما جونی منه . خیلی شیرینه . خدا براتون نگهش داره.


ممنون عزیزم ولی من پسر دارم اون دست پسرمم
مامان تیارا
21 شهریور 91 12:54
آفرین به این پسمل هنرمند
مهسا مامان باربد
6 مهر 91 16:44
آفریـــــــــــــــــن ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد