مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

اتاق مهرزاد جان

1391/6/25 8:27
نویسنده : مامان حدیث
381 بازدید
اشتراک گذاری

اتاق مهرزاد جان

مامان جونم میدونه وقتی صدام در نمیاد ، دارم یک کاری میکنم که سرگرمم کرده طفلکی باید بیاد پشت سرم ببینه دارم چیکار میکنم و بلایی سرم نیاد آخه سابقه دارمشکلکهای جالب  و متنوع آروین( حالا سر فرصت براتون تعریف میکنم که چیکارا کردم و براتون عکسهاشو میذارم)و معمولا هم دارم سرشماری اسباب بازی هامو انجام میدم اونم وسط اتاقشکلکهای جالب  و متنوع آروین

3

1

هفته ای نیست که اتاقم تمیز بمونهشکلکهای جالب  و متنوع آروین

2

الان هم درحال ارتکاب جرممشکلکهای جالب  و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان تیارا
21 شهریور 91 12:53
آفرین کنکاش کن عزیزم .امان از دست این مامانا
مامان وندا
21 شهریور 91 15:40
ممنون عزیزم که بهمون سر زدین، خدارو شکر وندا حالش خوبه و بهتر شده......
ماشالا پسر بانمکی دارین.....خدا حفظش کنه


خدا رو شکر خوشحالم کردید
ما (من و گاهی بابا)
24 شهریور 91 22:08
چقدر خوبه که خودش خودشو سر گرم می کنه
رز دسته گل مامان
25 شهریور 91 9:41
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O رز به روز شده منتظرتون هستیم
مامان ريحان جيگر
25 شهریور 91 13:19
مامان آرشیدا قند عسل
27 شهریور 91 9:16
سلام عزیزم دستور شکو پیس دستم نرسید ایمیل من NIKZAD_NEE@YAHOO.COM کاکل زری رو ببوس.
مامان امیرمحمد
27 شهریور 91 10:28
سلام پسر نازی دارید ارزوی سلامتی دارم براشون - راستی من نمی دونم چه جوری غیر از فتوشاپ عکسها را کوچک کنم اگر میشه راهنمایی برمائید متشکرم
مریم مامان ارشیدا
28 شهریور 91 20:07
ای جانممممممممم ببین چه کرده آفرین به این مامانی باحوصله که اجازه کنجکاوی به پسملش میده.
در ضمن ممنون که به وب دخترم سر زدید


سلام ممنون که سر زدید
مامان نيروانا
29 شهریور 91 8:27
سلام عزيزم. از آشنايي باهات خيلي خوشوقت شدم. پسرِ گلت هم خودش قشنگه هم اسمش، زاده ي مهر رو ببوس از طرف من حسابي. به اميد دوستيهاي بيشتر


ممنون خانمی حتما همینجور خواهد شد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد