مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان10 سالگیت مبارک

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

اسباب بازی2

1391/6/25 8:28
نویسنده : مامان حدیث
241 بازدید
اشتراک گذاری

تنهایی و عروسکهام


4

 

وقتی تو اتاقم تنهام با عروسکهای پولیشی بازی میکنم براشون قصه میگم ، کتاب می خونم ، اتل متل میکنم


1

سوارشون میشم9.gif


6

بالاخره یکجوری خودمو سرگرم میکنم


2

2تا دیگه برام بخر ، باش


3

اینجا دارم چشم پنگولمو در میارم


4

ای مامان کلک داری از من عکس میگیریشکلکهای جالب  و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان تیارا
21 شهریور 91 12:52
ای وای پسر شیطون .شیطنت از اون چشمای نازت میباره عزیزم . اما شیطونی کن که این کار بچه سالمه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد