مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 7 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

چاپ عکس رایگان

1391/6/28 11:42
نویسنده : مامان حدیث
301 بازدید
اشتراک گذاری

هورا!! چاپ عکس رایگان


          

سلام مامان و باباهای نی نی های خوشکل

امروز عضو یک سایت شدم که تا عضو سایت میشید 10 عکس رایگان هدیه میگیرید

 

 

اٌاااااااااااااااااااااااااااااااا ...... واااااااااای خدا جون دارم از

خوش حالی میترکم . هوراااااااااااااتصاویر متحرك ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com


تصاویر متحرك ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

 

تصاویر متحرك ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com


من که عضو شدم شما هم اگه 10 عکس رایگان میخواید عجله کنید و روی آدرس زیر کلیک کنید تا در اولین فرصت عضو بشید یک ایمیل تایید براتون میرسه اونو تایید کنید و دیگه همه چی تمومه

راستی یک چیز جالب دیگه اینکه هرکدوم از اعضاء خانواده هم که عضو شن می تونید عکس مجانی بیشتری هم هدیه بگیرند

اگه کسی ناراضی بود برام پیام بذاره تا این پست رو حذف کنم چون نمیخوام سایت بد بهتون معرفی کنم

برای عضویت درسایت اینجا را کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سویل
29 شهریور 91 9:18
-----$$$____________$$$$$
_$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$-_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_-(▒)(█)(▒)
____$$__-_(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$-_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)

خیلی خوشملی مهرزاد جون تو عکس بالایی هم چه خنده ای میکنی شیطون


ممنون خاله جون که سر زدید
مامان بهراد
4 دی 91 11:52
عزيزم سلام من توي اين سايت عكس پرينت عضو شدم ولي نميدونم بايد چيكار كنم يعني چي مجاني چاپ ميكنن بايد آدرس بديم؟چند تا عكس بايد بذاريم ميشه راهنمايي كنين در ضمن عكسهاي مهرزاد جون ديده نشد كه ببينم چطوري چاپ كردن ميشه مجدداً عكساشو بذارين



براتون تو وب بهراد جان تو قسمت نظرات یادداشت کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد