مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

تولد بابای

1391/7/3 11:38
نویسنده : مامان حدیث
223 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جونم تولدت 1000 بار مبارک

امروز صبح مامانی بیدارم کرد و بهم گفت که تولد بابامه ، منم از ذوق تولد از خواب بیدار شدم ، همینجوری باید نازم و بکشن و بغلم کنن و لوسم کنن تا چشمام رو باز کنم و لی امروز صبح از اسم تولد چشمام باز شد و تو تختم نشستم ، بعد صورتمو تمیز شستم و صبحانه کوچولو خوردم و لباس پوشیدم و منتظر شدم بابایی بیدار شه و به بابا جونم صبح که بیدار شد گفتم بابایی تولد مبارک یعنی تولدت مبارک

 

Birthday Scraps


اینهام حرفهای مامانیه برای تولد دوست داشتنی ترین بابای دنیا

اول مهر سال 59 خدا یک گل به زمین هدیه داد و زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سرنوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا جایگاه خالی قلبم باغچه یک گل باشد

Romantic Scraps

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

 

 

 شکلکهای جالب آروین

 

 

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است
بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

Rose Scraps


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان علی
29 مهر 91 15:25
سلام ممنون که به ما سر زدی هميشه در کنار هم شاد باشيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد