مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

روز اول مهر

1391/7/3 12:12
نویسنده : مامان حدیث
247 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول مهر

من 365 روز سال رو به جز جمعه ها و روزهای تعطیل و عصرها همش مهدکودکم ولی روز اول مهر برای مامانم خیلی روز خوبیه بدو بدو روز اول مهر امسال هم جالب بود اینکه صبح بیدار شیم و صبحانه بخوریم و آماده بشیم برای رفتنم به مهدکودک حالا هر روز میرم ولی امروز فرق میکرد


1

دارم با آقا پلیسام بازی میکنم

7


2




3


4


6

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان آرتین
3 مهر 91 14:07
ممنون مامان جون که به وب آرتینی سرزدید راستی پسر خیلی نازی دارین خدابراتون نگهش داره


ممنون
سوگل
3 مهر 91 14:27
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........


چی بگم امتحان کنید به من هم خبر بدید
مامانی زهرا
5 مهر 91 17:28
سلام مامانی گل و اقا پسر خوش تیپ ممنون که سر زده بودید خدا مهرزاد جونو براتون حفظ کنه
هانا
5 مهر 91 17:29
آرزو میکنم به همه ی آرزوهای خوبی که مامانت برات همیشه آرزو میکنه برسی .
مامان حانیه
5 مهر 91 18:07
ماشاالله به آقا مهرزاد گل خدا براتون حفظش کنه
مرجان مامان فرشته ها
6 مهر 91 13:57
عزیزم آقا مهرزاد نازم مامانی خدا براتون نگهش داره ممنون که به ما سر زدی منم دوست دارم باهات دوست باشم و لینکت کردم
مامان کوثر
6 مهر 91 16:04
سلام بازم مثل همیشه جالب بود عزیزم __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ بازم به ما سر بزن خوشحال میشیم
مهسا مامان باربد
6 مهر 91 16:46
به به... چه پسری، چه گلی، چه آقایی... آفرین خاله جونم
مامانی درسا
11 مهر 91 3:36
هزار ماشاالله به این پسری گل انشاالله همیشه سالم و تندرست باشه
الهه مامان یسنا
11 مهر 91 12:40
همیشه شاد باشید. ممنون که بهمون سر زدی دوست خوب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد