مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

هنر ریختن من

1391/11/25 8:47
نویسنده : مامان حدیث
551 بازدید
اشتراک گذاری

هنرهای من

نیگاه نکنید خیلی کوچیکم ولی با این کوچیکی از هر انگشتم هزار تا هنر می باره ماشااله

اینم یکی از اون هنر ریختنهای منه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

هنرهای من

نیگاه نکنید خیلی کوچیکم ولی با این کوچیکی از هر انگشتم هزار تا هنر می باره ماشااله

اینم یکی از اون هنر ریختنهای منه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

Washing Dishes



1


2


3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 11:51
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان امیررضا
3 دی 91 9:31
سلام عزیزم ممنون که به من سرزدی خدا پسر نازتو حفظ کنه


سلام ممنون که اومدید
الناز
3 دی 91 10:31
سلام خانم خوشگله
افرین چه دختر کاری داره به مامانیش کمک میکنه و قول میده کمتر شلوغ بازی کنه


سلام خانمی ولی من پسر دارم ولی آره حسابی کمکم میکنه
مامانی حلما
3 دی 91 10:32
سلام ماشاالله به این پسر زرنگ و هنرمند . خوش به حال خانمش . میتونین حلما رو از همین حالا عروس خودتون بدونین


حتما خوشحالم میشم
الناز
3 دی 91 10:33
هههههه تو که پسریییییییییی



اینجوریاست دیگه
مامان مهرتاش
3 دی 91 12:54
آفرین به این پسر خوب و زرنگ و مهربون که به مامانش کمک می کنه
مامی طاها
3 دی 91 13:17
درود با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش منتظر قدم رنجتون هستم بدرود
محیا یعنی زندگی
3 دی 91 13:33
سلام خدا انشالله آقا مهرزاد و حفظ کنه و آقامهرزاد باعث افتخاربابا مامانش بشه آمین
مامان یاسمین زهرا
3 دی 91 14:05
ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید.ماشاا... به این پسر خوب.خدا حفظش کنه
مامان ضحا
3 دی 91 15:09
ممنون از اينكه به ما سر زديد.ماشاالله به پسرتون كه بهتون كمك ميكنه خدا نگهش داره.
مامان اقا محمدطاها
3 دی 91 15:54
ماشالا به این گل پسر دلسوز خدا حفظش کنه
rahim
3 دی 91 17:33
سلام چه وبلاگ قشنگی وقتی خوندمش خیلی باهاش حال کردم ممنونمیشم هر موقع اپ کردی خبرم کنی بخونمش ممنونمیشم به ما هم سر بزنی راستی اینم وبلاگ خانوم نرگس محمدی خواستی سر بزن www.nargesmohamadi1.blogfa.com
مامان امیر عباس
3 دی 91 18:37
آفرین پسر خوب که به مامان کمک می کنی.
مامان بهراد
4 دی 91 7:55
عزيزم از اينكه به وبلاگم سر زدين سپاس فراوان دارم. خيلي پسر نازي داري خدا براتون ببخشه. ماشاا... ديگه حسابي بهتون كمك ميكنه براش اسپند دود كن چشمم شور نيست.
مامان نیکان
4 دی 91 7:59
به به ماشالله به این پسر مهربون که به مامانش کمک میکنه.....فتبارک الله


ممنون
مامان بردیا قلقلی فلفلی
4 دی 91 10:25
سلام .. ماشا لله چه پسمل نازی داری..
آفرین بازم به مامانت کمک کن


مممنون
مامان بردیا قلقلی فلفلی
4 دی 91 10:29
راستی ما شما رو لینک کردیم
اگه دوس داشتین ما رو لینک کنین


سلام ممنون حتما


لینک شدید
مامان آرشیدا(می می جان)
4 دی 91 12:14
سلام به مامان مهرزاد و مهرزاد گل
خوش باشین همیشه
ممنون که به من و آرشیدا سر زدین
مهرزاد نازتو ببوس


منون که سر زدید
مامان امیرحسین
5 دی 91 0:08
سلام.عروسک خوبی؟
مامانی فکر کنم قسمت بالای وبلاگ گل پسرتون روز شمار تولد اشتباهه.اگه متولد سال 89 باشه باید بنویسه دو سال و .... ولی من سه سال می بینم.البته شاید مشکل از اینترنت من باشه.می بوسمتون.


درستش کردم ممنون که خبر دادید
عسل
21 دی 91 7:00
هزار ماشاالله به تو پسر گل.
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
24 دی 91 13:12
عزیزم متشکرم واسه پیغام قشنگت براتون لینک دادم


سلام عزیزم قابل دوقلوهای مامانی و نازتو نداشت شمام لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد