مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

فرهنگ لغات من

1391/11/25 8:46
نویسنده : مامان حدیث
275 بازدید
اشتراک گذاری

فرهنگ لغات من _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_


1

 

 

هانون

خانم

لاکپشتا ایجا

لاکپشت های نینجا

مسپا

مصطفی

خداپز

خداحافظ

قوقوقوقو

خروس

می مون

میمون

توتنگ

تفنگ

پوتو

پتو

بوق بوق

قورباغه

اپل

سیب

بانانا

موز

سپت

رفت

هد

رد(قرمز)

پیش

فیش(ماهی)

پیچر

تیچر(معلم)

هلوس

خروس

قدقدا

مرغ

سپت

رفت

پاطمه

فاطمه(همه ف ها پ تلفظ میشه)

قوبونت بشم

قربونت بشم

و کلماتی مثل دوست دارم و عاشقتم که به زبون خودم میگم و فقط مامانی و بابایی متوجه میشن و تازگی ها بیشعور ولی به  زیبایی که فقط میخندن

پ.ن : این فرهنگ لغات تا قبل از 3 سالگی است الان خیلی خوب حرف میزنم حرفه ای جمله سازی میکنم که همه مات میشن از این همه زبون ریختن


 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان زینب خانم
5 دی 91 11:30
ماشالله به این آقا پسر زرنگ
وب خوبی دارید
شاد باشید.
خصوصی دارید.


ممنون و مرسی که سر زدید
مامان کوثری
5 دی 91 13:16
سلام عزیزم قیمت طراحی تقویم تک برگی 5000 تومان و 4 فصل 12000 هزار تومان
از اینکه به وب من اومدین ممنونم منتظر حضور گرمتون هستم


ممنون
مامان مشکات و حسین مهدی
7 دی 91 8:21
آخی وقتی کوچولون آدم قدر این لغات رو نمی دونه و دوست داره زود تر مسلط بشن چه دنیایی دارن این بچه ها ماشالله به این پسر زیبا


آره واقعا من که عاشق این حرف زدنشم
سميه مامان علی
7 دی 91 9:40
سلام عزيزم فرهنگ لغات پسرت خيلی بامزه است
مامان سهند
7 دی 91 12:38
سلام خانومی مرسی از حضور گرمت در وبلاگ سهند جون، من هم از آشنایی با شما و گل پسر نازتون خیلی خیلی خوشحالم با اون اسم پر معنا و قشنگی که داره، باز هم پیش ما بیاین، پسرامون تقریبا هم سن و سالننننننننن گل پسر نازت رو ببوس
مامان رها
8 دی 91 20:00
سلام گلم ممنون که به ما سرزدین وب قشنگی دارین مهرزاد جون هم خیلی ملوس و نازه با اجازه لییکتون میکنم
مامان مطهره
9 دی 91 12:29
سلام ممنون که به وبلاگ ما سر زدید خدا نگهدار آقا مهرزادتون باشه
مامان بردیا قلقلی فلفلی
13 دی 91 15:32
فرهنگ لغت فقط فرهنگ لغت مهرزاد ..
خیلی بانمکه


ممنون عزیزم
عمه علی آقا
28 دی 91 10:33
سلاااام وب قشنگی برای گل پسرت درست کردی ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید مرسی از این که به علی منم سر زدی بازم بیا خوشحال میشیم.
مامان مارال دون
12 بهمن 91 12:38
سلام خانومی مرسی از اینکه به وب مارالم سر زدین . همه بچه ها شیرین زبونن . پسر شما هم واقعا نازه الانم که ماشاءاله برا خودش مردی شده . در ضمن از این جدولی که درست کردین خیلی خوشم اومد منم برا مارال از این جدول حتماً یکی میذارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد