مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

بازی بازی

1391/11/23 12:53
نویسنده : مامان حدیث
335 بازدید
اشتراک گذاری

بازی بازی _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_


1

فکر کردید برف اومده ، نه هیچ خبری نیست ، طفلکی آقاجون یونولیت خریده بود تا برای کف WC استفاده کنه ، خبر نداشت مغز بادومش داره چیکار میکنه ، و مامانم هم عکس میگرفت تا از من اثر جرم داشته باشه.

این هم ادامه عکس ها خودتون ببینید

2

 

3

 

4

عجب حال داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

شیما
23 بهمن 91 13:47
ماشالا پسر خیلیییییییییییییییی نازی دارید ایشالا خدا براتون حفظش کنه و خدا نگدارش باشه ممنون که بهم سر زدید
ملیکا
24 بهمن 91 13:22
وای عجب گل پسر بامزه ای خدا جون اگه اینجا بود میخواستم گازش بگیرم


مرسی عزیزم شما لطف دارید
ستایش
24 بهمن 91 14:51
سلام مهرزاد جون من هم مثل شما خیلی شیطون و دوست داشتنی هستم ،امیدوارم من رو هم جزء دوستهات بپذیری. ممنون که به وبلاگم سرزدی.
مامان مائده
25 بهمن 91 14:46
سلام چند روز پیش تو وبلاگ دخترم مائده نظر گذاشتی ممنون . پسر نازی داری خدا برات ببخشه . بازم به وبلاگ دخترم مائده سر بزنید .
مامان بردیا قلقلی فلفلی
26 بهمن 91 11:03
سلام خاله خیلی ناز شدیا مواطب باش موش نخوردت
مامان عسل
28 بهمن 91 0:25
عسلم از این کارا کرده گلم بعدشم مجبور شدم موهاشو با سشوار پاک کنم خوش باشی گل پسر
مامان ثمر
6 اسفند 91 15:51
هه هه منم اولین عکسو دیدم فکر کردم برف اومده ای خاله جونه شیطون یونولینت بازی کردی حسابی
مرضيه (مامان محمد مهدي)
9 اسفند 91 8:54
سلام اي مهرزاد شيطون مثل اينكه شما پسرا كاري جز شيطون بلا شدن نداريد. مواظب خودت باش آقا بلا
آرام خانوم
15 اسفند 91 12:10
بازی بازی تا سایت پر از اسباب بازی بازی دان البته ما همیشه میگیم. بازی بازی بازی دان
مامان بهداد
19 اسفند 91 15:36
ای جانم. از دست این نوه های شیطون و بلا. ماشاا... هزار ماشاا... چه موهای پر و سنگین و قشنگی داره شازده پسرتون. نازی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد