مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 9 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

کفشهای من

1391/11/21 11:59
نویسنده : مامان حدیث
312 بازدید
اشتراک گذاری

کفش کوچولوهای من18.gif

تمام کفشهایی که تو این سه سال پوشیدم ، مامانم برام نگهداشته ولی دیگه برای نگهداریشون تو کمدم جا ندارم ، به فکر مامانی افتاد که ازشون عکس بگیره و برام عکس رو نگهداره آخه اینجوری خیلی جاگیر نیست و فقط یک برگ آلبوم جا میگیره ، اینم عکس کفشهام45.gif(البته کفش کوچولوهامو جوراب خوشکلامو برام نگه میداره تا بزرگ شم)


1

 

2


3

و این من که دارم عکس مامان رو بهم میریزم دالی مامانی

4

بذار فکر کنم کدوم یکیو بپوشم؟

5

اینو بپوشم ، اینو زمستون (90 ) پارسال خریدیم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_


6

اینم که مکه خریدیم ، عکس باب اسفنجی روشه و سوت داشت و راه که میرفتم سوت میزدanimated gif of spongebob

12

و اینجا ساعت 11 است و من همچنان سرگرم کفشهام


7

اینجا ساعت 11:30 و مامان 1چشمی و من همچنان شادان

9


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان عسل
23 بهمن 91 7:39
واااااییی مهرزاد جان چقدر کفشای خوشگلی داری عزیزم دست مامان و بابا درد نکنه گلم
مامان ثمر
23 بهمن 91 11:33
چه کاره جالب و خوبی کردی عزیزم اینجوری همیشه یادگار می مونه وای خاله چه کفشای خوشگلی داشتی دست مامانی و بابایی درد نکنه
مامان تاراو باربد
23 بهمن 91 12:02
نازی پسر گل کفشاشو ببین دست مامانی درد نکنه خانومی مبتکری ماشالا
مامان سام
12 اسفند 91 14:00
سلام مامان مهرزاد ممنون که برام پیام گذاشتین. مهرزاد جون رو ببوس.خیلی عزیزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد