مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

سفر نوروزی 1392

1392/3/9 10:12
نویسنده : مامان حدیث
451 بازدید
اشتراک گذاری

سفر نوروزی1392

طبق معمول هرسال و برنامه نوروزی هر سال امسال قرار شد بریم چابهار ، اما وقتی خبر دار شدیم که جاده بم ، ریگان ، فهرج ، طوفان شن شده و مسافرها گرفتار طوفان شن شدند ازجنوب شرق کشور رفتیم  جنوب غرب کشور

پنجشنبه صبح اول فروردین ساعت 10 راه افتادیم ، شب دشت ارژن فارس خوابیدیم ، صبح ساعت 10/5 رسیدیم بندر دیلم یک روز موندیم و بعد ادامه مسیر ، بندر گناوه ، بوشهر 2 روز موندیم (واقعا دریای زیبایی داره ) ، بندر لنگه یک روز و نیم موندیم و بعد بندر عباس 2  روز موندیم و پنجشنبه شب ساعت 8 رسیدیم خونه

سواحل نیلگون خلیج فارس رو تو یک هفته مسافرت گذروندیم

خیلی خوش گذشت  ، چه آب و هوایی ، بهترین زمان برای مسافرت به شهرهای جنوبی این موقع از ساله

این هم عکسهای من تو مسافرت





سفر نوروزی 1392
1

بندر دیلم ساحل خلیج فارس



2


بوشهر ساحل خلیج فارس، دارم بستنی می خورم و همه جارو پر کردم


3

غروب آفتاب ، بوشهر، ساحل خلیج فارس ، من و بابا جون

5

ساحل بوشهر من و مادر جون و آقا جون

8
بوشهر ، پاساژ زیتون ، کنار سفره هفت سین ، عکس حرفه ای رو بابام گرفته

6

بندر لنگه ، منو آقا جون

6

دیگه خسته شدم و لالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محمد
11 فروردین 92 21:31
سلام داداشی عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی به هرچی آرزو داری برسی
مهسا مامان صدرا جونی
11 فروردین 92 23:04
ای جون دلم... چه ناز بستنی میخوری خاله جون. چه خوب که مسافرت بهت خوش گذشته عزییییزم
آرام خانوم
14 فروردین 92 11:14
نازنین زیبایی داری. براش آرزوی خوشبختی میکنم و برای شما آرزوی خوشنامیشو دارم. ایشالا قسمت منم بشه. مرسی به من سر زدی.
مامان بردیا قلقلی فلفلی
17 فروردین 92 8:31
سلام دوستان عزیز جشنواره نوروزی جشنواره اتلیه سها لطفا به ادرس لینک شده در همین قسمت رفته و به عکس من رای ٥ امتیازی بدهید . . . http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 ممنون میشم به پسر من رای بدین بردیا شور گشتی
مامان نگار
18 فروردین 92 9:22
سلام، سال نو مبارك،‌اميدوارم سال خوبي رو شروع كرده باشيد، شما زحمت كشيده بوديد و به وب دختر من سر زديد، من خوشحال ميشم با شما دوست باشم و به ما سر بزنيد، خوشحالم كه بهتون خوش گذشته، سال خوبي باشه انشااله.
مامان ثمر
20 فروردین 92 15:01
خالهههههههههه جون خوشحالمممممممم که کلیییییییی بهت خوش گذشته انشالله که همیشه به شادیییییی ببینمت گل پسرییییی
مامان ضحا
21 فروردین 92 9:45
سلام.هميشه به گردش و شادي.حتمآ خيلي خوش گذشته. عكسها قشنگ بودن.ممنون از اينكه به ما سر زديد.وبلاگ قشنگي داريد.
مرضیه مامان آنیتا
21 فروردین 92 9:50
چه پسر آقایی! ماشالله کت شلوار خیلی بهش می یاد . ممنون که به وب ما سر زدید.با افتخار لینک شدید
مانی محیا
21 فروردین 92 10:02
ممنونم که بما سرزدین... عجب گل پسری
مامان امیرمحمد
21 فروردین 92 11:19
چه پسر خوشتیپ و نازی دارید،خداحفظش کنه
ببخشید،چه طوری یک عکس متحرک در وبلاگ بگذاریم.از طریق آپلود عکس نمیشه؟


سلام ممنون که سرزدید تو وب خودتون براتون گذاشتم
مامان ملینا
24 فروردین 92 13:28
سلام عزیزم سال نو مبارک .ان شالله همیشه در کنار هم شاد .و خرم باشید.بوس برای مهرزاد جونم


ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه
nira
26 فروردین 92 21:31
همیشه خوش باشی پسر گل


مرسی که سرزدید
سارا مامان آرتین
27 فروردین 92 16:27
همیشه به سفر و گشت و گذار


ممنون
مامان کیان کوچولو
11 اردیبهشت 92 0:41
عزیزم همیشه به شادی و گردش .. به به واقعا مهرزادکوچولو دوس داشتنیه عزیزم من لینکتوون می کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد