مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

روز مادر مبارک

1392/2/12 11:13
نویسنده : مامان حدیث
257 بازدید
اشتراک گذاری

مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "
زیباترین خطاب "مادر جان" است
"
مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . . ܓ

من که دو تا مامان دارم یکی مامان خودم یکی مادر جونم (مامان مامانم )

من و آقاجون
منو و مادرجونو و آقاجون (حج عمره90)

 شاید حتی مادر جونم بیشتر از مامانم دوستم داشته باشه و به فکرم باشه الهی قربونش بشم من و مامانی هم خیلی دوسش داریم

الهی که همیشه زیر سایش باشیم و بتونیم از وجود گرما بخشش استفاده کنیم

خدایا به حق پنج تنت قسمت میدم همه مادرها رو سالم و سلامت نگه دار

آمینhttp://www.gif-animados.net/angeles-gif/angelito-25.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان زهرا
12 اردیبهشت 92 13:42
خرا نگهدارشون باشه


ان شاله
مامان آروین
12 اردیبهشت 92 17:30
دوست خوبم . روز مادر رو به شما و مامان مهربونتون و همه مامانهای دنیا تبریک میگم امیدوارم همیشه سایه پر مهرتون رو سر گل پسری و خونواده محترمتون باشه . این شاخه گل تقدیم شما مادر نازنین


و من هم متقابلا به شما تبریک میگم
انشاله که شما هم خوب و خوش و سلامت باشید
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 19:13
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 19:14
عزیزم شما با افتخار لینک شدید.

با اسم پریسا یا هر جور که دوست داشتید لینک کنید


ممنون از حضور گرمتون
باران زندگی
14 اردیبهشت 92 11:35
ضمن تبریک روز مادر
-------------------
یادآوری:
------------------
خورشيد
هر روز
ديرتر از پدرم بيدار مي شود
اما
زودتر از او به خانه بر مي گردد
-----------
لطفاً پولهایتان را جمع کنید
روز پدر نزدیک است


حتما چشم
مامان نی نی باربد
14 اردیبهشت 92 16:13
خدا لبخند زد و زن افریده شد .زیباترین لبخند خدا روزت مبارک امیدوارم همیشه سایه تون بالا سر این گل پسر قند عسل باشه
ملیحه مامان پریا
15 اردیبهشت 92 12:50
خدا حفظشون کنه برای شما و ه
مهزیار عزیزم


سلام مامان خانم خدا دخملی شماروهم براتون نگهداره
فقط شرمنده ها ولی مهرزاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد