مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

عشق موز

1392/2/15 10:55
نویسنده : مامان حدیث
252 بازدید
اشتراک گذاری

عشق موز

 

یکی بود یکی نبود، یک پسملی بود(خودم) شیطون و بازیگوش این پسملی (خودم ) تو همه میوه ها موز رو بیشتر دوست داره( تو این گرونی واله) البته همه میوه ای رو میخورم ولی اگه قرار باشه انتخاب کنم 150  درصد شاید بیشتر موز رو انتخاب میکنم

بابایی تعرف میکرد« تو جشن روز کارگر که منم میبره همراهش هم موز خودم رو خوردم ، هم موز بابایی هم موز همکار بابایی»

1

2

3


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مهراد
15 اردیبهشت 92 11:56
عزیزم وبلاگتون رو دیدن کردم.با افتخار لبنک شدید


و همچنین شما
سارا مامانی شیدا
15 اردیبهشت 92 11:56
سلام مامان مهربون مهرزاد جون هزار ماشااله چه پسری دارید خدا حفظش کنه
مرسی که به ما سر زدید


مرسی که دعوتمون رو قبول کردید
lمامان پارساو طاها
15 اردیبهشت 92 12:03
نوش جان خاله جون .بر عکس شما دو تا پسر های من اصلا موز نمیخورن بیا یه دستی رو سرشون بکش شاید اثر کرد


خوب خوبه به نفعتون کار میکنن
مامان ماهان
15 اردیبهشت 92 13:08
نوششششششششششششششششش جون مهرزاد جونم،،، خوب كرده پسرمون سن رشدشه خوب ..اي جونم عزيز دلم
مامان مهرزاد جان با اجازه لينك شديد،،اگه دوست داشتيد لينكمون كنيد خبرمون كنيد
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██



حتما باعث افتخاره

مامان خانمی
15 اردیبهشت 92 15:52
سلام مامان مهرزاد .وبلاگت خیلی نازه. عکسهای پسر خوشگلت هم نشانه باسلیقه بودن شما است.
راستی روز مادر بر شما مبارک .


ممنون مامان خانم من هم به شما تبریک میگم
مامان ماهان
16 اردیبهشت 92 11:21
سلام عزيزم،،واااااااااااااااي خداااااااي من،،شما چه پيشواااااازي رفتين...بهرحال مباركشون باشه..دست شما هم درد نكنه..ممنون از لينكتون،


اینجوری شده دیگه روز مادر و پدر نداره
مرضیه مامان آنیتا
17 اردیبهشت 92 0:41
اتفاقا آنیتای ماهم خیلی عشق موزه
نوش جوونشون باشه.
اگر مایلید باهم تبادل لینک داشته باشیم.خوشحال می شم.


نوش جونشون باعث افتخاره
مامان سيد محمد سپهر
17 اردیبهشت 92 8:21
سلام عزيز دلم ممنون كه به ما سر زدين...گل خدا ني ني ناز شما را هم براتون نگه داره...شما هم وب زيبايي دارين


ممنون از نگاهتون
مامان مهرتاش کوچولو
18 اردیبهشت 92 7:56
نوش جون پسر نازنینمون ...

مهرزاد جون داداشی مهرتاش هم عاشق موز مثل شما ...



ای جونم ببوسیدش از طرف ما
مامان کیان کوچولو
30 اردیبهشت 92 0:09
عزیز دلم خوب موز دوست داره پسرموون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد