مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

سفر بندر90

1392/2/21 12:53
نویسنده : مامان حدیث
239 بازدید
اشتراک گذاری

سفر بندر  سال 90       

مامانی تو عکسها یکسری عکس پیدا کرده برا 2 سال قبل خرداد ماه  1390

من کوچمولو بودم و راه میرفتم اونم با پوشک توی تعطیلات خرداد ماه با خاله هدی و دایی امیر رفتیم سرچشمه  و بعد رفتیم بندر

خوب بود و خوش گذشت ولی هوا به شدت گرم گرم


1

اینجا سرچشمه است من دنبال پیشی

2

اینجا سرچشمه است و شب رفتیم پارک و من یکجا نمیشینم


3

اینجا بندر عباس خونه عمو محسنه

7


6

ساعت 12/5 بابام اینا هوس میکنن برن دریا  و من هم میرم اول می ترسیدم ولی دیگه ترسم ریخت و خودم میرفتم تو آب وقتی رسیدیم خونه پوشکم پر از ماسه های دریا بود


4

6

اینجا بندر عباس شهربازی پاساژ ستاره جنوب


5

اینجا تو ماشینه تو جاده داریم میریم

8

اینم یک عکس از خوشتیپیام


9

اینجا تو ماشینه داریم برمی گردیم و من تو بغل مامانی خستگی سفر رو میندازم


10

اینجا هم تو خونه قبلیمونیم و من با عینکم تو اتاق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ماهان
21 اردیبهشت 92 13:04
اي جون خاله فدات عجب دندوناي يكي بود چند تا نبودي جيگر طلا ماشالله همه عكسات خوش تيپي عزيزم
ماماني مهربون فدات شم عزيزززززززززززززززم ،،خيليا اينو ميگن احتمالا مشكل ارتباط هست شما همچنان تلاش كنين عزيزم..الانم كه اين اومد خيلي خوشحال شدم كه حضور دارين پيش ما..


قربونتون همیشه به وبتون سر میزنم
مامان مهراد
22 اردیبهشت 92 0:17
ای جان خوبه تجدید خاطره شد.چه گل پسر خوشگلیییییی
مامان زهرا
26 اردیبهشت 92 16:51
سلام دوست جونی خوبی
سارا مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 14:04
زنده و سلامت باشه همیشههههه... ببوسین خوشکلمونو


ممنونم عزیزم
مامان عسل
29 اردیبهشت 92 14:00
عزيز دلم بچگيهاتم شيرينه نازم. هميشه سالم و سلامت زير سايه ي پدر و مادرت بزرگ بشي ناز من. دوستت دارم خاله جونم بووووووس
مامان سيد محمد سپهر
30 اردیبهشت 92 10:35
ممنون عزيز دلم
آيسان مامان ماهان
31 اردیبهشت 92 11:26
آپم و منتظر دوستان گلم ...
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊    ┊┊  
┊   ✿✿



ــــــ★
ــــــــ★
ــــــــــــــ★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ـــــــــــــــــــــــــــــــ★★★★★
ــــــــــــــــــــــــــــ★★★★
ـــــــــــــــــــــــ★★★
ــــــــــــــ★★
ــــــ★

ــــــ★
ــــــــ★



سلام چشم اومدم
مامان مهرتاش
31 اردیبهشت 92 15:15
عزیزم به سلامتی پس مسافر کوچولوی بندر بودی ... نازی
حتما کلی خوش گذشته
ایشالا همیشه به سفرای خوب خوب برین...

بندر و خیلی دوست دارم آخه همه خونواده مامانم اونجا هستن



بله با اجازتون
مامان زهرا
31 اردیبهشت 92 18:21
کجایی عزیزم



سلام هستم عزیزم سرعت اینترنت پایینه نمیشه عکس آپلود کرد به همین زودیا میام
آيسان مامان ماهان
1 خرداد 92 9:24
سلام ، ممنون از تبريكتون ،،شما و مهرزاد جونم كه تو تخم چش ما جا دارين،كادو هم وجود نازنينتون برام يه دنياست...شما اي ولله دارين كه پي پيش پيشواز روز مرد رفتين انشالله مباركون باشه دست شمام درد نكنه...نمونـــــــــه..



خدانگهدارتون باشه
مامان مهرتاش
1 خرداد 92 12:39
مرسی به وبلاگمون سر زدین
با افتخار لینکتون کردم .
البته با اجازه من قبلا لینک کرده بودم شمارو
یه بار به وب مهرتاش سر زده بودین منم وارد وب مهرزاد جون شدم و خوشم اومد و با اجازه لینکتون کردم


با افتخار لینک شدید
مامان زهرا
1 خرداد 92 17:40
عزیزم موفق باشی
مامان زهرا
4 خرداد 92 3:01
پس ک شیطون روزت مبارک مرد کوچک


ممنون
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 10:11
دلم
اگر برای "تو" تنگ میشود
ببخش!!
روزم،اینگونه قشنگ میشود



فدای دلتون
مامان عرفان
28 خرداد 92 8:58
اين آقا خوش تيپ كيه اينجا ؟ حتما خبر نداره خوش تيپ ها را ميگرين كه اينقدر تيپ زده .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد