مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

هزار و سیصد آفرین

1392/3/7 15:26
نویسنده : مامان حدیث
213 بازدید
اشتراک گذاری

هزار و سیصد آفرین

امروز مامانی کیف مهدم رو که باز کرد یک برگه A4 پشت سفید تا شده توش بود فکر کرد طبق معمول نامه از طرف مدیر مهده که 2 باره جیب بدبختا رو خالی کنن اما وقتی بازش کرد هنر فرزند دلبندشو دید ذوق زده شده بود یک وال بود که خودم میگم کوسه که خوب رنگش زده بودم و از خاله برچسب هزار آفرین گرفته بودم شاید فکر کنید مهم نبوده ولی برای مامانم خیلی مهم بود

نقاشی1


اون قرمزه هم رد انگشت خودمه پای برگمو مهر کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان پرنيان
6 خرداد 92 13:31
سلام عزيزم
انشاءاله كه هميشه موفق باشي پسر نازنين و مامان و بابايي مهربونت هميشه شاهد موفقيت تو گل ناز باشند


ممنون از دعای خیرتون
مامان ماهان
7 خرداد 92 8:46
سلام عزيز دلم..خيلي ممنون و تشكر از تشريف فرمايي و تبريكتون..عزيزم ممنونم خودتون گليد..مهرزاد جونمو ميبوسم



ممنون از اینکه سر زدید شمام ماهان رو ببوسید
مامان ماهان
7 خرداد 92 8:50
اي جونمي مهرزاد جون فدات بشم خيلييييييييييي ام برامون مهم و عزيزه چه والهاي ناز و خوشگلي
قربون اون تائيد قرمزتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم بشم مهرزاد جونم


مرسی خاله جونی
سارا مامان آرتین
7 خرداد 92 15:13
هزار آفرین به این پسر هنرمند مون
عزیزم ئخصوصی هاتو چک کن


ممنون حتما
مامان مهراد
7 خرداد 92 16:27
آفرین گل پسر چقدر زیبا کشیدی؟
هنرمندی آآآ


ممنون از لطفتون
مرضیه مامان آنیتا
7 خرداد 92 18:12
چه خوب رنگ آمیزی کردی آقا مهرزاد .
موفق باشی


ممنون از محبتتون مرسی که اومدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد