مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

من و پروانه

1392/3/20 8:30
نویسنده : مامان حدیث
223 بازدید
اشتراک گذاری

من و پروانه

یک شب که خیلی گرم بود و در اتاقمونو باز گذاشته بودیم یک پروانه کوچولو اومد تو خونمون، طفلکی بالش شکسته بود و نمیتونست پرواز کنه . من کمکش میکردم تا پرواز کنه خودش رو دستام میرفت بالا، رفت رو سرم و رفت رو موهامو کلی باهاش خندیدم

بعد گذاشتمش رو میزمون و رفتم تو اتاقم تا توپمو بیارم با پروانه کوچولو توپ بازی کنم ولی وقتی برگشتیم نبود؟

خیلی دنبالش گشتیم دیگه پیداش نکردیم

پروانه کوچولورو انگشتم نشسته


1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ماهان
21 خرداد 92 9:13
سلام عزيز دلم..يه عكسي رو انتخاب كرده بودم يه ذره ج..ل...ف بود.مناسب ني ني وب نبود ...انشالله بخاطر گل روي شما بزودي چشم...قربونت برررررررررررررررررررررررم


پس منتظرم هر روز اول وب مهرزاد رو آپ میکنم بعدش میام سراغ وب ماهان جان
مامان ماهان
21 خرداد 92 9:15
ايجون دلم مهرزاد جوني اينجا خيلي شبيه به يكي از عكساي پارسال ماهان افتادي فدات بشم...خداي پزروانه ها نگهدارت باشد


ممنون خاله جون از این همه کامنت های خوشکل
انشاله نگهدار همه بچه ها بخصوص ماهان جونم هم باشه
مامان عرفان
21 خرداد 92 12:01
الهي الهي كه مهرزاد جان خودت و پروانه ات را باهم بخورم من . چقدر بامزه شدي اينجا .


حالا منو شاید پروانه رو چه جوری می خورن؟
مامان عرفان
21 خرداد 92 13:54
وقتي خوردمتون مي فهمي ؟


باشه عزیزم
سارا مامان آرتین
23 خرداد 92 15:21
الهی بگردممممممممم که وقتی برگشتی نبودششششش چه خوشکل رو دستت نشسته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد