مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

بازی کامپیوتری

1392/3/19 8:41
نویسنده : مامان حدیث
250 بازدید
اشتراک گذاری

بازی انگری بردز

همه مدل بازی کردن دیده بودیم این مدل بازی کردنو دیگه ندیده بودیم؟

آخه بازی پای کامپیوتر اونم سوار دوچرخه


1

چی بگم؟جالبش اینجاست تو این بازی عجیب تبحری دارم روی مامانم کم شده 3 ستاره 3 ستاره میگیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ماهان
19 خرداد 92 8:47
سلام مامان مهرزاد جونم...قربونت برم انشالله به جشن موفقيت هاي مهرزاد جونم جبران كنم...عزيزمي..



انشاله ما همه جوره در خدمتیم
مامان ماهان
19 خرداد 92 8:48
از اين پسمل ناز و شيطون هر چي بگي برميياد...آفرين بر اين اختراع كه همه جوره تفريح رو در اختيار داره




بله دیگه اینم ای کیو سان منمه
زهرامامانه ایلیا جون
20 خرداد 92 6:20
افرین گل پسر با هوش


مرسی ایلیا جونو ببوسید
مامان عرفان
20 خرداد 92 8:18
من همه مدلش را ديده بودم غير از اين مدلي .


منم که همینو گفتم
مرضیه مامان آنیتا
20 خرداد 92 9:25
به خودش زحمت نمی ده پیاده شه
نکنه همین جوری هم غذا می خوره؟!!!


نه خدارو شکر غذارو سر میز می خوره
سارا مامان آرتین
23 خرداد 92 15:22
جیجررررررررررررررر خاله است دیگههههههههههه


قربون خاله
ریحانه مامان رز گل
2 تیر 92 22:29
مامانی اصلا تعجب نکن همه بچه ها همینن مد شده
مامانی ما با یه سری عکس جدید منتظر شما هستیم


چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد