مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

خواب زیبا

1392/3/18 12:48
نویسنده : مامان حدیث
336 بازدید
اشتراک گذاری

خواب و رویا

هنوزم که هنوزه وقتی خواب میرم مثل وقتی که نوزاد بودم و کوچمولو بودم می خوابم


1

این الآن منه


2

اینم وقتی که نی نی بودم عزیزم ( مادربزرگ مامانم ) یادش باشه میگفت : بچه ام اذان میگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ارلا
18 خرداد 92 14:09
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه دوست داشتی به کلبه منم دعوتی حتما بیایی به کلبه من سر بزنی منتظرم


ممنون از دعوتتون اومدم
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 14:46
عکس دومی نیستتتتتتتتتتتتتتت
ماشالا هزار ماشالا


سلام هر2تا عکس هستش
مامان ماهان
19 خرداد 92 8:49
اوخخخخخخخخخخخخخخخخخخخي فداي يه مدل خوابينت..جوجوووووووووووووووووي من


ممنون که اومدید
مامان عرفان
20 خرداد 92 8:19
واي خدايا چه قدر ناز . آخـــــــــــــــــــــــي.
قربونش برم


ممنون خدا نکنه
مرضیه مامان آنیتا
20 خرداد 92 9:23
آخه چه کوچولو ی نانازی هم بودی آقا مهرزاد!
اتفاقا آنیتا هم به همین فرم می خوابید و هنوز هم گاهی اینجوری خوابیده


مهرزاد وقتی اینجوری می خوابه می خوام بخورمش
مامان عرفان
21 خرداد 92 12:03
عزيــــــــــــــــــــــــــــــــــزم . هميشه نازي مخصوصا وقتي خوابي نازتر ميشي .


قربونتون شما لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد