مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

بازی وبی

1392/3/16 11:48
نویسنده : مامان حدیث
249 بازدید
اشتراک گذاری

مرسی مامان ماهان جونم که منو هم دعوت کردید سوالات چی بود آخه کشف رمز میکردین؟

با اینحال منم بازی

1-       بزرگترین ترس تو زندگیت چیه؟ روزی روزگاری بعد از 120 سال مهرزادم داماد شه من تنها بشم

2-      اگر 24 ساعت نامرئی بشی چه کار میکنی؟ میرم همراه بابای مهرزاد کمکش میکنم کمتر خسته بشه تو کارهاش

3-      اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5تا12 حرفت رو داشته باشه اون چیه؟1-سلامتی همه بخصوص مامان و بابام و مهرزاد و بابای مهرزاد 2-شادی همه بخصوص مامان و بابام و مهرزاد و بابای مهرزاد 3- عاقبت بخیری همه بخصوص مامان و بابام و مهرزاد و بابای مهرزاد و البته خودم 4- یک خونه برای خودمون که دو طبقه باشه مهرزادی داماد شد بیاد پیش خودم و من مادرشوهر بازی در بیارم

4-      از میون اسب"پلنگ وعقاب کدوم رو بیشتر دوست داری؟عقاب رو دوست دارم به خاطر اینکه وقتی اوج میگیره همه رو ریز میبینه حتی مشکلات رو.

5-      کارتون مورد علاقت چیه ؟جودی آبوت و همراه مهرزاد همه چی نگاه میکنم

6-      در پختن چه غذایی مهارت نداری؟ همه جور و همه چیز میتونم درست کنم اونم بهترینشو ولی همیشه دفعه اول از همه بهتر میشه آخه بعدش خودم تو دستور پختش دستکاری میکنم

7-      اولین واکنشت موقع عصبانیت؟خیلی کم عصبانی میشم

8-      با مرغ دریا "اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟سوال سیاسیه جواب نمیدم

9-      دو بیت شعری که دوست داری؟ معرفت در گرانیست به هرکس ندهندش/ پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش

10-    اگه قرار باشه با تونل زمان فقط به یه روز از آینده یا گذشته سفر کنی کجا میری؟تو گذشته : موقع به دنیا اومدن مهرزاد، تو آینده: موقع به دنیا اومدن نی نی بعدیم

11-    چه رنگی هستی؟ فیروزه ای

12-    اگر قرار باشه از ایران بری کدوم کشور میری؟ اگه مهرزادم با من باشه همه جا میرم

13-   بهترین sms inboxگوشیت چیه؟اس ام اسه مهم نیست فرستندش خیلی مهمه که دوسش دارم

14-    اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ مامانم، 2تا آبجیام

15-   اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ دلتنگی

16-    کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ همسری مهربونم الان یک هفته است ندیدمش

17-    اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟مهرزاد همه زندگی من

18-   خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟لیمو شیرین

19-    سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ عاشق همسری هستم و هرچی بگه نه نمیگم

20-    کاشکی.....؟ کاشکی پیش همسری بودم

اینم جواب سوالات من ببینم نظراتون چیه منتظرم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان ماهان
16 خرداد 92 12:13
سلام خوشحالم كه شركت كردين
مامان ماهان
16 خرداد 92 12:13
اي جونم برا اين سوال 3 قسمت آخر آخرش ننوشتي باباي مهرزاد


کلا همه جا هستش اینجاها رو یادم رفت
مامان ماهان
16 خرداد 92 12:15
برا گزينه 6 سوال حضوري بايد چك بشه...يه شب دعوتم كن يبيام از نزديك تائيد كنم


حتما چرا که نه
مامان ماهان
16 خرداد 92 12:16
چه دل شيري داري جدا...من كه درد زايمانم يادم ميافته از هوش ميرم...فكر بچه دومي هم ديوونم ميكنه


من سزارین بودم درد نکشیدم
مامان ماهان
16 خرداد 92 12:18
آقاي بابايي مهرزاد جون من كلا دوس ندارم خونواده ها رو بهم بريزم ولي خودتون توجه بنمائيد به سوال و به جواب......اثري از مادر شوهر و خواهر شوهر و جاري ميبينيدآياااااااااااااااااااااااااااااااااا


نکته اصلی همینجاست اونا اصلا تو بازی نیستن به خصوص خواهر شوهرها
مامان ماهان
16 خرداد 92 12:21
عزززززززززززززززززززززززززززززززززيزم مگه همسري جون كجا تشريف دارن؟؟؟خخخخخخخخخخخخميخواستي ايشونم برا مهموني دعوت كني


اینجا نیست ماموریته
مامان ماهان
16 خرداد 92 12:22
برا 19.....مرد ذللللللللللللللللللللللللليل دوست داشتني


ما اینیم دیگه
مامان ماهان
16 خرداد 92 12:23
20: خارج از همه شوخيييييييييا ..عاللللللللللللللللللللللللللليه عالي .. انشالله هميشه كنار هم باشين


ان شاله ممنون از شما دوست جونی مهربون
مامان عسل
17 خرداد 92 20:16
سلام گل من جوابات خیلی قشنگ بود واقعا


ممنونم از حضورتون
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 14:47
زیبا بود
نگار مامان عرفان
19 خرداد 92 11:39
بابا ايول نظرات شما كه خيلي زيركانه و باهوشانه تره . آفرين


ممنون ایول به خودتون
زهرامامانه ایلیا جون
20 خرداد 92 6:21
قشنگ جواب دادی منم شرکت کردم


سلام عزیزم
سوالات و زیبا جواب دادید امیدوارم همیشه و همه جا خوشبختترین خانواده باشید انشاله
مرسی از حضور گرمتون
مامان عرفان
22 خرداد 92 8:14
برا گزينه 1 كه مهرزاد جان 120 ساله بشه ايشالا و اون موقع بخواهي دامادش كني عروس خانوم كه ميشه خاله پيرزن اون موقع ؟؟؟؟
بيا و جان من تجديد نظر كن در جواب اين سوال ات . هرچند كه مهرزاد جان از بچه هاي اين دور و زمانه است و شايد ديدي بيست سالش نشده داماد شده .


شوخی شوخی با مادر شوهرم شوخی
براش یک پیرزن میگیرم روز بعد از دامادی بمیره خرج مهریه اش خرج کفن و دفن میشه
از این پسره ما هرچی بگی برمی آد خودمم از همین میترسم
مامان عرفان
22 خرداد 92 8:20
برا گزينه 3 جواب بايد بين 5 تا 12 حرف داشته باشه يعني فقط يك كلمه . غول بيچاره اونقدر توانايي نداره كه اين همه خواسته را برآورده كنه . بيچاره فقط مي تونه آرزويي را برآورده كنه كه بين 5 تا 12 حرف داشته باشه . غول هم غول هاي قديم .


اون غولی که آرزوهای منو برآورده میکنه از پس همه چی برمیآد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد