مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

تشکر

1392/3/27 12:49
نویسنده : مامان حدیث
277 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیر وتشکر

وقتی آدم میدونه که کسانی هستند که بهش دلداری میدن بزرگترین مشکلات و غمها رو از یادش میبره خدارو شکر که تو سایت نی نی وبلاگ، مهرزاد منم وب داره که تونسته دوست جونیای خوبی پیدا کنه، اینجا  دوست هایی دارم که باهامون همدردی کردن از تک تکشون تشکر میکنم انشاله بتونیم تو خوشیاتون کامنت بذارم

برگشتیم با یک عالمه عکس که سر فرصت براتون میگذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان عرفان
27 خرداد 92 13:14
ميبيني مامان مهرزاد . وقتي از خونه ميريم فلكه گاز را مي بنديم كه خطر ايجاد نشه . مي دوني كه منظورم را؟؟؟؟ البته در مورد آشپزي فكر نكنم چون منو اين همه خوشبختي محاله . اگه روزي هم آشپزي بكنه حتما براي خانومش ميكنه نه براي من .
مامان عرفان
28 خرداد 92 8:49
منتظر عكسهاتون هستم .
مامان عرفان
28 خرداد 92 9:13
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊
مامان عرفان
29 خرداد 92 9:39
اگر نهايت دوست داشتن در قطره هاي باران است من درياها را به شما تقديم مي كنم
نگار
30 خرداد 92 9:08
به نظرسنجي دعوتي عزيزم


چشم خانمی اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد