مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

بازم بازی

1392/4/1 8:45
نویسنده : مامان حدیث
315 بازدید
اشتراک گذاری

نظر سنجی«2»

سلام دوستای عزیزم منم از طرف نگار جون، مامان عرفان جونم  به این نظرسنجی دعوت شدم

مرسی خانمی اما اینبار سوالها خیلی سخت تر از سری قبلی بود

اگه ماهی از سال بودم  تیر ماه ، آخه تو این ماه به دنیا اومدم

اگه روزی از هفته بودم   جمعه ، آخه روز تعطیلی کنار مهرزاد جونمم

اگه عددبودم 63411 یک عدد رمزه

اگه نوشیدنی بودم   آب انار

اگه ثواب بودم   کمک مالی

اگه درخت بودم  نارنج

اگه میوه بودم   انار

اگه گل بودم  شقایق  

اگه اب وهوابودم  بارونی عاشق رنگین کمان بعدشم    

اگه رنگ بودم فیروزه ای

اگه پرنده بودم سیمرغ بودم

اگه صدابودم صدای رودخونه بودم

اگه فعل بودم  دارم.

اگه سازبودم   ویولون

اگه عضویی از بدن بودم لب ( خدا دوست دارد لبی که ببوسد )  

اگه بخشی از طبیعت بودم  ساحل     

اگه یه حس بودم   حس شادی کودکی


*************

منم مامان ماهان جون

و تمام دوستهای لینک شده رو دعوت می کنم.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نگار
1 تیر 92 9:04
مرسي گلم از شركتت تشكر مي كنم . عزيزم


ممنون که دعوتم کردی خانمی
نگار
1 تیر 92 9:09
آره ديگه خانوم سردبير بايد هم جمعه ها را دوست داشته باشه كه تو خونه نفس راحت ميكشه .


واقعا
نگار
1 تیر 92 9:10
اي شيطون لب را دوست داري برا بوسيدن يا بوسيده شدن ؟؟؟؟؟


برای هر2تا
نگار
1 تیر 92 9:13
عزيزم گل شقايق را دوست داري . من در وب عرفان در پستهاي قبلي مطلبي دارم به نام" راز شقايق " كه خيلي خيلي مطلب جالبي به نظرم اومد در مورد شقايق اگه دوست داشتي بخونش كه علت انتخاب اين اسم را روي اين گل را خيلي قشنگ گفته .


ممنون حتما
آيسان مامان ماهان
1 تیر 92 12:32
سلام عزيز دلم ممنونم از دعوتت چشم اولين فرصت منم شركت ميكنم مهرزادمو ميبوسم


حتما منتظرم شمام ماهان نازمو ببوسید
آيسان مامان ماهان
1 تیر 92 12:34
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارك هر روزي از اين ماه خوب كه باشه


مرررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
آيسان مامان ماهان
1 تیر 92 12:35
63411 چه رمزي ميتونه باشه..مردم از فضولي


خودتونو اذیت نکنید نمیتونید پیداش کنید
آيسان مامان ماهان
1 تیر 92 12:36
فعلتو برم انشالللللللللللللللللللللله هميشه داشته باشي از نوع اميد و عشق و محبت


ممنون با دولت تدبیر و امید امیدواریم
آيسان مامان ماهان
1 تیر 92 12:37
بازم مرسي از دعوتت عزيزمي...


خواهش میشه خانمی متظرم هر زور وبتونو نگاه میکنم
زهرامامان محمدپارسا
1 تیر 92 23:00
63411تاریخ تولدتون هست؟آخه منم کنجکاو شدمپس 10 روز زودتر میگم تولدت مبارک


ممنون خانمی
آيسان مامان ماهان
2 تیر 92 9:20
سلام گلم مرسي عزيز دلم حالا امتحانم دارم ولي درگير مريضي بودم..ممنونم از لطفت مهرزاد جونو ميبوسم...نظر سنجي ام با اجازتون سه شنبه آپم


قربونت برم حتما من منتظرم نباید رو سوال ها فکر کنی
مامان عبدالرحمن واویس
2 تیر 92 9:32
سلام من ممنون مامانی مهرزادجون که بهمون سرزدین
شماهم خیلی عالی بنظرسنجی جواب داده بودین
من 11تیربدنیااومدم اگه اشتباهنکنم شماهم11تیر63بدنیااومدین درسته؟؟؟؟؟
و6سال ازمن بزرگتراگه بازم اشتباهنکنم
عزیزم من شمارولینک میکنم دوست داشتین این افتخاروبهمون بدید منتظرخبرت هستم عزیزم


بله با افتخار لینک شدید
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 18:22
دیریست که ما منتظر روی تو هستیم / ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم دیریست که دلداده ما خانه نشین است / جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است . . .
مامان عرفان - نگار
4 تیر 92 9:01
عيدتان مبارك


عید شمام مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد