مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

مهد کودک امسال

1392/7/3 9:05
نویسنده : مامان حدیث
313 بازدید
اشتراک گذاری

مهد کودک امسالpeepboy1

یک چند روزی نرسیدم وبمو به روز کنم ، آخه 2 هفته پیش با بابایی رفتیم سمالی Semali ( یک روستای خیلی کوچیک بعد از جیرفت که همکار بابا اونجا زندگی میکنه، عکسهای دوربین پیش باباست12.gif و از اونجایی که همیشه نظم و ترتیب تو این وب حرف اول رو میزده تا روز شمار باشه صبر کردیم تا عکسها بیاد اما تا امروز نرسید به همین خاطر دیگه خودمونم افسردگی گرفتیم این پست رو میذاریم هروقت اون عکس ها رسید اونو میذاریم

 

امروز 3 مهر ، دیشب رفتیم تمام وسایل مهدکودک رو خریدیم، البته ناگفته نماند که من پیروز شدم و از 15 شهریور برگشتم به همون مهد قبلی (آیناز )، هر سال اول سال یک لیست بلند بالااااااااااااا به مامان میدن که اینها رو بگیر، مامانم دست به سینه جلو ما تا کمر خم چشم رو میگه، اینم بگم که تا آخر شب که مامان برچسب وسایلمو میزد همش میگفتم : « خیلی دوست دارم ، چه دختر خوبی که اینا رو برا من گرفتی، تو هم دختر خوبی باش کوچولو شدی منم برات از اینا می خرم،مرسی که اینا رو برام خریدی و... » مامانم هم ذوق میزد که همچین بچه قدر شناسی داره .

  اینا خریدهای دیشبمونه،


1

اینام من که عکس انداختم (آخه یکی نیست بگه بچه رو تو آفتاب نگه میدارن عکس بگیره ؟)


2

اما اینجا مامانی متوجه شده و منو به این سمت بالکن هدایت کردند، تا بشه عکس گرفت.takato_zuru


3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان عرفان
3 مهر 92 9:20
وااااااااااااااي . چقدر وسايل خريدين ؟؟؟


هر سال همین قدر باید خرید کرد
مامان عرفان
3 مهر 92 9:21
مهرزاد جام مباركت باشه عزيزم . ايشالا به سلامتي استفاده كني


ممنون ازتون
مامان عرفان
3 مهر 92 9:21
عكس در آفتاب هم لازمه .


واقعا جایی که مامانی حواسش نباشه این اتفاق ها هم می افته
مامان عرفان
3 مهر 92 9:22
آفرين بچه قدر شناس


مرسی خاله جون
مامان عرفان
3 مهر 92 9:23
دست ماماني هم درد نكنه كه اينها را برات برچسب زده


خواهش میشه اینم 1 وظیفه است
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:48
سلام مامان مهرزاد جونم،نگرانتون بودم،خوشحالم که شما و پسملی خوب و خوشین


ممنون عزیزم که نگرانمون بودید خوبیم خداروشکر
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:49
وای مهرزاد جونم بارکت باشه خاله جون وسایلت و مهدتپسر به این نازی بایدم موفق بشه و پیروز هر مهدی دوست داشت بره


بله ایشون همیشه و همه جا پیروز هستن
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:50
الهی فدای شیرین زبونیت که میخوای بزرگ شدی و مامان کوچولو براش همه چی بخری


اینم از پسملی ماست دیگه
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:50
فک کردم میگین پارسا با باباش رفته بودن کشور سومالی


نه بابا رفتیم سمالی جنوب جیرفت
آیسان مامان ماهان
4 مهر 92 8:51
عزیز دلم ممنون مهربونی و صفای دلت،،فدات بشم که صلوات فرستادین،خدا اوات شما رم بیامرزه


خدا همه رو بیامرزه ماهارو هم همینجور
مامان آروین
5 مهر 92 23:17
الهییییییییییییییییییی عزیزم مباااااااااااااااااااااارکت باشه
ایشالله دانشگاه رفتنت
آفرین به پسر مهربوووووووووووونو دوست داشتنیه قدر شناس
و آفرین به مامان خوش سلیقه که این وسایلهای خوشگلو برات خریده



ممنون خاله جون شما لطف دارید
مامان عرفان
6 مهر 92 11:40
ميسسسسسسسي عزيزم . مهم نظرات پر از مهر و محبت شماست كه به اين عكسهاي من و مخصوصا به دلم گرمي صفا ميده



این شاله همیشه دلتون گرم و مصفا باشه
فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 23:12
سال تحصیلی جدید مبارک باشه خاله ،چیزای جدید یاد بگیری دوستهای جدید پیدا کنی دست گل مامانی هم ددر نکنه بابت خریدهای خوبش



ممنون که اومدیدو سرزید آرسن جون رو هم ببوسید

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 مهر 92 4:49
ای جان قربونت شم وسایلی که خریدی مبارکت باشه عسل




مرسیییی خاله مهربون خدا نکنه ان شال همیشه سایتون رو سر ایلیا جون باشه


مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:23
عزيزم ..همه جا تبعيض هست.......وقتي كسي هم بيشتر بفهمه اين مسائل بيشتر اذيتش مي كنه....خصوصي و دولتي هم نداره.....
ببخش كه سلام نكردم...سلام ماماني مهربون..خسته نباشي از خريد وممنون از اينكه به ما سر زدين..انشاء الله مهرزادجان سال تحصيلي خوبي داشته باشن..بازم از اين كارا بكنين


ان شاله همه سال تحصیلی خوبی داشته باشن ممنون که اومدید
خاله هدی مامان پارسا
7 مهر 92 11:00
اشالله وسایل مطب دکتریتو بخری خاله جووووووووووووون


ان شاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد