مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

ما چهار نفر

1392/7/7 9:44
نویسنده : مامان حدیث
260 بازدید
اشتراک گذاری

قدم نو رسیده مون مبارک520.gif

پنجشنبه با مامان رفتیم آزمایشگاه تا جواب آزمایششو بگیره، جواب 417.9 بود مسئول آزمایشگاه یک خانم تپل و خوشکل بود که به مامان گفت مبارکه.!!!!!!!!

مامان نمیدونست ذوق کنه، گریه کنه، خودشو کنترل کنه، جواب آزمایشو باهم گرفتیم و اومدیم شیرینی فروشی و یک جعبه شیرینی خامه ای گرفتیم ( مامان عاشق شیرینی خامه ایییی)و رفتیم خونه مادر جون و به همه گفتیم اما از اونجایی که خیلی مطمئن نبود ، دیشب رفت دکتر: خانم دکتر سونو کرد و گفت که 6 هفته سنشه. حالا من داداش شدم.مسخره

موقع برگشت مامان برای منو نی نی مون لباس خرید برای من باب اسفنجی برای نی نی مون یک لباس دخترونه که کلاه خوشکل داره.

دعا کنید که سالم باشه و مهمون خونمون شه و ما چهارتا شیم و تیممون تکمیل شه.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

خاله هدی مامان پارسا
7 مهر 92 10:58
انشالله قدمش مبارکه انشالله صحیح وسالمه یه دختری نازم به خوندامون اضافه شه



ان شاله
مامان عرفان
7 مهر 92 12:50
به به مبارك باشه


ممنون عزیزم
مامان عرفان
7 مهر 92 12:50
قدمش مبارك باشه


مرسی ازتون
مامان عرفان
7 مهر 92 12:51
آقا داداش شدي مهرزاد جووون . الهي فداي آقا داداش بشم من .



خدا نکنه ان شاله سالم و سلامت باشید سایتون بالای سر عرفان جون
مامان پریسا
7 مهر 92 16:09


مبارک باشه عزیزم.




مییییییسسسسسسسسسیییییی
رها مامان راستین
7 مهر 92 23:58
مبارک باشه به سلامتی یه دختر خوشگل بیاد


ان شاله ممنون از تون
مامان سيد محمد سپهر
8 مهر 92 8:19
سلام عزيز دلم انشاء الله مباركه..هم خودش هم قدمش....انشاء الله قدمش پر خير و بركته..پس مهرزاد جون داره داداش مي شه..بازم مباركش باشه منم شيريني خامه اي


ان شاله مرسی عزیزم چشم شیرینی خامه ای چه قابل داره
مامان سيد محمد سپهر
8 مهر 92 8:22
عزيز دلم......حالا با ني ني جديد كار را چه كار مي كنين ؟



فعلا که دارم میام سر کار، تا جایی که اذیت نشه، من تا شب قبل از عمل مهرزاد سر کار بودم
مامان عرفان
8 مهر 92 8:23
داداشه شش هفته اي بودن هم خودش عالمي داره ها .


نمیدونید چیکار میکنه
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 10:11
وای خدا جون ،مبااااااااااااااااااااااااارکه


مرسی عزیزممممم
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 10:12
انشالله قدمش مباااااااااااااااااااااااااااارک باشه و تیمتون برقرار شه


انشاله ممنون
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 10:12
مهرزاد جونم شما ویژه تبریک دارین عزیز دلم که دارین داداش بزرگه میشین


میییییییسسسسسسسسسییییییییی
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 10:13
عزیز دلم مواظب خودت باش و به خورد و خوراکتم برس


چشم آجی مهربون
آیسان مامان ماهان
8 مهر 92 10:14
وای کلی قند تو دلم آب شد..خوشحالم که برا بچه دومم این همه ذوق داری عزیزم


پس تو دل من چه خبره، همه زندگیم بچه هامن مگه میشه ذوق نکنم
مامان سيد محمد سپهر
8 مهر 92 10:18
عزيزم من هم سر محمد سپهر تا آخر اومدم سركار..از سزارين متنفر بودم ولي دچارش شدم چون محمد عيد به دنيا اومد..عيد هيچ دكتري سر جاش نبود..الكي الكي سزارين شدم..الان هم مثل اونايي كه به چيزي نرسيدن دلم خونه از سزارين..انشاء الله زايمان بي خطري داشته باشين


ممنون عزیزم
مرضیه مامان آنیتا
8 مهر 92 13:35
مبارکا باشه دوست عزیزم,خیلی واستون خوشحال شدم امیدوارم نی نی خوبی باشه ومامانشو و خودشو اذیت نکنه و ب5ه سلامتی وارد جمع خانوادگی تون شه.+
سارا مامان آرتین
8 مهر 92 15:05
تبریک حسابی خیلی مبارکه ایشالا که 4 تاییتون همیشه سالم باشین
مامان کیان کوچولو
8 مهر 92 18:02
عزیزک تبریک میگم ... خیلی اتفاق خوبیه .. خوشحالم که داری داداش مییشی کوچولو ...
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
9 مهر 92 8:16
مبارکه مامان خانم. به سلامتی یه نی نی جدید. مهرزاد جان هم داداش شدنت مبارک. انشااله روزهای خوبی رو سپری بکنید.
مامان کیاراد(آرزو)
9 مهر 92 9:41
وااای منم ذوق کردم مبارکتون باشهایشاا...به بسلامتی
ازاده
10 مهر 92 12:06
وای چه عالی.امیدوارم قدمش براتون مبارک باشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مهر 92 15:33


مبارک باشه عزیزم




مرسی خانمم
فرناز خاله آرسن جون
16 مهر 92 18:56
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روزت مبارک باشه خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد