مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

روز کودک مبارک

1392/7/17 10:08
نویسنده : مامان حدیث
239 بازدید
اشتراک گذاری

روز کودک مبارک

15 تا 21 مهر ماه هر سال هفته کودک نامگذاری شده تا جامعه بیشتر با حقوق کودک آشنا بشه و امسال هم طبق سالهای گذشته به من حسابی خوش گذشته امروز هم با خاله ها رفتیم پارک جنگلی مامان دلش پیش منه

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان عرفان
17 مهر 92 10:30
ايشالا كه اونم مثل شما ها سالم و سرحاله .
مامان عرفان
17 مهر 92 10:32
آخه اين عرفان خيلي حساسه . باد مي وزيد سرما ميخورد . اونم تقصير من بود كه از بچگي خيلي ميپوشوندمش و تا يكم باد مي خورد بهش سرما مي خورد .
خاله هدی مامان پارسا
18 مهر 92 8:41
مبارک مبارک روز کودک مبارک
مامان آروین
19 مهر 92 13:50
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزت مبارک عزیزم انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 12:58
وای من چرا اینجا به مهرزاد جونم تبریک نگفتم


اشکال نداره یادت رفته بود؟
آیسان مامان ماهان
20 مهر 92 12:58
مهرزاد جونم،نی نی ناز تو راهی روز جهانی کودک مبارکتون باشه


مییییییییسسسسسسسسسیییییییی
مرضیه مامان آنیتا
21 مهر 92 9:17
روز کودک رو به داداشی مهرزاد و نی نی اتون که هنوز معلوم نیست آجی بشه یا دادش تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک می گیم.
مامانی دوتا وروجک مراقبشون باش


چشم حتما
مامان سيد محمد سپهر
4 آبان 92 10:45
سلام عزيزم....به ياري خدا تونستم جشن خوبي براي گل پسري بگيرم......شما هم دعوتين به ديدن عكس هاي جشن سيدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد