مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

فیلترینگ

1392/9/24 11:20
نویسنده : مامان حدیث
263 بازدید
اشتراک گذاری

عجیبا غریبا

ما که تو کار این فیلترینگ موندیم سایت هایی که باید فیلتر بشن هنوز فیلتر نشدن، عکسهای مهرزاد فیلتر شدن و مغایر به شئونات و قوانین جمهوری اسلامی هستن این دیگه از اون حرفها بود ها!!!!!!!!!!!!!

2

 

 

 

 

اینم یک نمونه اش!!!!!!!!!

ولی خبر ندارن مامان همه عکسها رو نگه داشته و دوباره آپلود میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 10:58
سلااااااااااااااااااااام،،یعنی چــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا عکسها فیلتر شدن؟؟؟
مامان حدیث
پاسخ
واقعا فیلتر شدن
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 11:01
شما که اینهمه شسته و رفته عکس میزارین همششششش که........................واقعا عجیبا غریباااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان حدیث
پاسخ
فکر کنید اگه شسته رفته نبود چه میشد کلا سایته منفجر میشد
آیسان مامان ماهان
24 آذر 92 11:02
ای ول دلاور دوباره آپلووووووووووووووووووود کن
مامان حدیث
پاسخ
شک نکنید شروع کردم عکسهای قدیمی رو آپلود کردم
میترا
25 آذر 92 19:30
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!
الهام مامان امیر علی و امیر حسین
27 آذر 92 9:29
اومدن شیطونی های مهرزاد رو فیلتر بکنند اشتباهی عکسهاش رو فیلتر کردن.
مامان حدیث
پاسخ
بدون شک
مرضیه مامان آنیتا
29 آذر 92 20:16
عزززززززززززززززززیزم!حتما اشتباهی شده بوده!
مامان حدیث
پاسخ
حتما اشتباه شده
خاله هدی مامان پارسا
30 آذر 92 11:16
تو روحشون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 دی 92 4:59
عزیزم مگه عکساش اشکالی داشت منظورم اینه که از چیش ایراد گرفتن
مامان حدیث
پاسخ
عکسهای مهرزاد رو دیدید اگه میدونستم از چی ایراد گرفتن که این همه حرص نمیخوردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد