مهرزاد جانمهرزاد جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
مهرسام جانمهرسام جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پسرهای من

مامان مهرزاد و مهرسام😍😍❤️❤️

عواقب بعبعی بغل کردن

1392/3/2 11:03
نویسنده : مامان حدیث
165 بازدید
اشتراک گذاری

عواقب بغل کردن بع بعی

تعریف کردم رفتیم شهرستان اینم عواقب سوار الاغ شدن و بعبعی بغل کردن

اینا جای نیش ککه(بعد از دیدن باب اسفنجی کک رو میشناسم)


1

 

2

 

3

من که خوبم اگه مامانمو میدیدن گریتون میگرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان کیان کوچولو
4 خرداد 92 13:49
واااااای سلام خاله جووون چی شدی ... ؟؟؟؟؟؟
الهی بگردم


خدا نکنه خوب میشه
مامان پریسا
4 خرداد 92 14:21



بله دیگه
آيسان مامان ماهان
5 خرداد 92 10:04
اي جون دلم از بس شيرين و خوشمزه اي ككام مي دونن كي رو بايد بخورن...الهي قربون اون مظلوميت..مامانيش برا خودتون و مهرزاد جونم يه ذره ماست يا آب نمك بزنين انشالله زودي خوب شين مييام همه ككها رو ميكشم مهرزاد جونم


ممنون
مامان محمدپارسا
5 خرداد 92 13:15
بیشترمواظب خودتون باشین


چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرهای من می باشد